February 3, 2009

NAK PECAH PERUT......

yg paling best....daging dgn sotong je....hhehehhehhe....kali ni memang pecah perut plak la aku makan......memang dah takde dietnya sekarang aku ni.....



cukup2la suap kat i ni sayang...dah tak larat i nak makan....kang i makan u plak kang.........hhehehhe

Hurmmmmmm bestnya.....esok aku nak bawak anak2 la plak pegi makan.....kenapa la nafsu makan aku sekarang memang melampau2......nak termengandungkan aku.....oh...tidak...masih terlalu awal....hehhehhehhee ( jgn mare sayang..... )

punyala syok sampai tutup mata aku makan ni.....perut dah mcm org mengandung 9 bulan time ni......hahhahhahahhaa....nak habiskan semua yg aku ambik tu memang menyeksakan......HB aku la ...dia yg makan banyak...tapi aku yg kena habiskan....hehhehhehehe ( alasan yg boleh di pakai )

bubur jagung yg best sgt2.....kedai ni tauke dia org siam kot......coz makanan semuanya sedap2.....walaupun bekas kecik je....nak tambah memang dah tak larat....perut dah terlampau kenyang sgt2.......aku dgn HB memang tunggu masa nak pengsan je.....masing2 makan sama banyak....

Hurmmmm....best jgkla makan kat Chim Chum ni...ambik la seberapa banyak yg anda nak makan...makan sampai pecah perut........tak silap aku......RM15 per head.....tapi memang memuaskan la........makan sampai kenyang....








Sebelah malamnya plak....mcm biasala tugas aku.....kena hantar anak2 pegi Qiraati plak....kali ni HB aku yg temankan aku.....

kat rumah kami memang makan dah sampai nak pecah perut dah...aku ni memang pantang betul kalau makan nasi berulamkan petai.....siap ada budu lagi...fuh memang menyelerakan betul lah... aku ni kan dr dulu sampailah sekarang...takde lauk sgt pun tak kisah .....asalkan ada BUDU...PETAI dan TELUR......hehhehehhe....memang diet aku akan hilang terus.....HB kat sebelah pun gerenti tak nampak....

dia pun tahu aku memang suka makan mcm tu.....hurmmmmm......bab2 makan ni memang aku tak banyak songeh punyalah....yg bestnya dgn dia sekali tu makan sama banyak dgn aku......lagipun bentuk badan aku ni sekarang Fulamakkkk......memang solid lah.......wakakakakakakakaka.......

tak tahu la bila nak kurus ni..makin mengembang lagi adalah...yelah dah HB aku ni suka makan.....dgn aku2 skali la makan.....dulu takdela badan aku mcm ni...HUH.....

2 Comments:

Dato' S said...

Aduss.. sampai sekarang terasa kekenyangan dia... burpppp.... huhuhu...

DatinDiaries said...

esok atau lusa nak bawak anak2 makan