February 3, 2009

BABY BARU.....

isi jelah borang tu dulu...tu suami kepada kawan aku......dia la yg tolong buat utk kami tu...isi borang mana2 yg patut.......yelah aku pun tak biasa nak tranfer duit2 ni....terima kasih ye Kanai.....hehheh

cantikkan baju ni.......lagipun tgh sale kan...beli jelah........

kebetulan kat butik ANAKKU tu ada SALE utk baju budak2.....aku beli la baju tidur anak bongsu aku ni....kesian...dah banyak yg ketat.....Mummy asyik bz je kerjanya ..sampai baju anak pun tak tahu......ni balik ni nak kemas dalam bilik dgn Maid aku...nak tgk mana baju yg bleh pakai dan tak bleh pakai...boleh simpan ....yelah mana tahu ..kot2 ada yg boleh guna lagi ke......'RECYCLE' la katakan...zaman2 gawat ni......hehhehhehe

Hadiah utk Baby Perempuan.......







Bila la nak dapat Baby baru nihhhh...hehhehehhhee.....

huhuhuhuhu biarlah dulu....biar anak2 besar ckit je lagi baru la aku nak tambah lagi...tapi HB aku memang nak sgt...mcm mana ekkk....tak sabar rasanya nak tgk PERCAMPURAN BERLAKU.....hahhahhaha...ayat apa ni aku guna ni.......hhehhehe...

2 hari yg lepas ...takde keje nak buat...so aku dgn HB pegila tgk X-Staff aku tu bersalin.....dapat baby perempuan.. alhamdulillah baby pompuan tu sihat walafiat.....cute sgt ...kecik je.....geram je aku nak cubit.....

sebelum tu aku pegi bank in kan duit utk X-Maid aku tu.....nak dtg plak kat rumah aku....jadi 2 org maid la....memang best ..senang kerja aku..tapi tang nak bayar gaji tu la plak.....keringla nampaknya poket aku lagi....Waaaaa.....tapi dah janji dgn dia.....tak nak bagi gaji...bleh ke mcm tu....kalau tak bleh pun buat2 bolehla....huhuhuhu.....yelah maid yg ada sekarang ni pun dah nak balik bulan 10 nanti..( tu pun kalau dia nak balik la ).....harap2 semuanya akan selesai dgn baik la...kalau tak nak balik...lagi bagus...ringanla ckit masalah aku kat rumah tu...

.membantu aku uruskan anak2 dan rumah...dan ANAK BARU kami nanti....Muahahhahamuahahhaha

2 Comments:

lily lotus said...

semoga cpt dikurniakan baby juga..sure cute!

DatinDiaries said...

harap2nya.....rezeki belum ada lagi..doakan utk sis ye...huhuhu