February 1, 2009

BALIK KAMPUNG.....

kat sini lah 'dabong' tempat yg selalu aku singgah beli petai...........setiap kali nak balik ke KB.....mcm2 ada...petai jeruk pun ada jgk......

petai....adalah salah satu ulam yg paling aku suka.......kalau aku makan petai .....confirm diet aku HANCUR........hehhehhee

sampai je kat Petronas Kuala Krai...kami singgahla jap....buang apa2 yg patut sambil minum nescafe........ramai jgkla kat sini.....kereta memang banyak giler....yelah dah cuti panjang kan...ada yg nak ke KL dan ada yg nak balik KB........

Sup Gear Box......hurmmmmmm memang mantap........

sepatutnya kami nak makan sup belut...tapi cancel la plak..lepas tgk org sebelah makan sup gear box ni.....mcm best je.....tapi bila makan..memang best ....tapi bukan tahap best giler la......hhehehhe









Ntahla tak tahu berapa kali nak balik kampung aku dgn HB aku ni tak tahula....

rasanya dah nak berkampung kat KL terusla....dah malas nak balik KB ni......
HB aku plak lebih selesa dok kat KL.....nantila i pindah terus ke KL ye.....hehhehehee.....

hari ni aku bersama family balik ke KB....sepatutnya kami balik ikut Cameron..tapi tanah runtuh plak kat Cameron-Gua musang ( lojing )...so tak berani la aku nak balik ikut sana...

perjalanan kami alhamdulillah...semuanya selamat dan takde perkara2 yg buruk berlaku ......sampai je kat KB ni terus pi makan Sup Gear Box.....bukan Gear Box kereta ye....huhuhuhu

8 Comments:

Unknown said...

tumpang karaoke!

lagu matahariku satuuuuuu kali!

hehehehehe.

Anonymous said...

Wah berwajah baru nampak!

Ada kelas.. ada kelas...

TQ tukang IT.. hehehe

DatinDiaries said...

huhuhuhu...mcm mimpi je org tu buat cepat ekkkk.....hehhehhe

Dato s.....memangla wajah baru....ada kelas ke.....

Anonymous said...

Datin..
tahniahla atas pembaharuan blog u..
nampak lagi menarik...
muka u mmg fotogenik..
u dh sihat kn..
actually i nak cuba makan jamu yg u promote tu..boleh nk tau detail cemane nk order..tq -LIN

Anonymous said...

salam datin.cantik blog tapi warna jgn terlalu banyak susah nak baca nieh.
cerita org senang lenang nieh seronok dibaca tapi warna terlalu banyak sampai istri pun komplen.
teruskan menulis tapi warna tulisan jangan terlalu banyak warna warni dan jangan terlalu malap pula.tak nampak kat tepi tue yang tulisan my diries tue.

sori banyak komplen.peminat nieh.

DatinDiaries said...

Anonymous - terima kasih ye kerana menjadi pembaca setia datindiaries...mcm mana ok tak dgn wajah baru datin diaries ni..hehhehe..alhamdulillah dah betul2 sihat...mcm mana ekkk nak bagitau detail..u bagi email..then i terus email kat u mcm mana caranya...

zul_arb....huhuhuhu terima kasih atas comment anda...bukan u je malah suami saya pun pening bila baca...byk sgt colour maler tu....akan di ubah utk kebaikan mata dan bersama ye....hhehehhe

Anonymous said...

datin..email i azlinasalmin@yahoo.com..i just nk tau car nk order jamu tu..n payment by maybanku2 bleh kan.. :)

DatinDiaries said...

bleh aje....kalau beli banyak akan dapat harga yg betul2 special utk pembaca diaries ni..hehhehhee
nanti jap lagi saya email ye....nak ambik anak2 sekolah jap..huhuhuhu