February 15, 2009

LINTAH OH LINTAH.........

waaaaaaaaaaa..............waaaaaaaaaa......................tak sanggup aku nak buat mcm ni....tahniah makcik......kerana makcik betul2 berani la...cayala........dan terima kasih ye makcik kerana memberi kerjasama kepada jurukamera kami....utk mengambil gambar makcik dgn selambanya......eiiiiii....lintah tu dah kembung perutnya...terlalu banyak hisap darah........waaaaaaa.....aku tak sanggup......

Gadis ni kalau tak silap aku mesti dia buat bekam kat muka utk rawatan resdung...salah satu terjadinya jerawat yg banyak kat muka tu..dtgnya dr penyakit resdung jugak tau......semoga usahanya berhasillah......kalau aku...aku sanggup buat kaedah lain ..tak sanggup aku nak letak lintah kat muka aku tu....aku tgk pun dah geli......eiii...takut...







Perkataan yg mula2 skali adalah EEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIII......GELI........

aku sampai ke KL dalam pukul 1.00 pagi....fuh penat giler.......sampai je kat rumah terus rehatkan badan jap.......ingatkan nak rehat kejap je...rupa2nya aku rehat punyalah panjang...sampai ke pagi esok...hahahhahhahhahhaa...betul2 keletihan...terima kasih kat HB aku kerana memberi masa yg begitu panjang utk aku rehatkan badan aku yg penat ye....hehhehheheee.....dia pun tak kejutkan aku..mayb dia kesian tgk aku penat kot yelah drive dr KB - KL bukannya dekat tau...tambah2 bawak anak2 plak lagi la lambat.....

sebelah malam.....aku keluar bersama HB ...pegi NSK..nak beli lauk2 yg dah kekeringan kat dalam peti tu...sambil tu beli barang2 utk buat Nasi Kerabu utk di bawa ke Kuala Gandah....esok hari....

masuk je dalam NSK aku terpandang ramai org tgh berkumpul...aku pegila dekat2 nak tgk...aku tgk lintah2 kat muka.....huhuhuhu geli giler...tapi memang respek giler la kat makcik tu...tak nampak mcm takut dan geli pun......kat sana ada buat Bekam dgn menggunakkan lintah....eiiii geli betul.....ni pun aku suruh org lain yg snap gambar ni utk aku.......huuhuuuuhu

2 Comments:

ani_hasrul said...

oh.....tidakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk.................

DatinDiaries said...

sama jugak lah.....ohhhhhhh tidakkkkkkkk