February 15, 2009

FAMILY DAY - PART 1

helo besar dan kecik......hehhehhehee.....tak sabar nak berkonvoi nih.....inilah VALENTINE'S DAY kami ........bersama dgn org2 yg tersayang.....semoga kebahagiaan kami sekeluarga akan terus berpanjangan hendaknya......amin.....

anak2 dah tunggu dalam kereta.......cuma tgh tunggu mak dan adik aku je.....lambat betul la......

antara barang2 yg dah siap aku susun....ada 3 lagi....barang yg belum sampai2 ni.....bawak je baju mandi..tapi mandinya tidak.......

Wowww....bulat giler muka aku sekarang ni...huhuhuhu....apa2 pun nilah gambar kami dr kaum2 ibu sebelum kami bertolak.....ha..kat situ ada kembar 3........cute2 semuanya.........

sesi mengemaskan kini 'boot' kereta ...sebelum kami semua berlepas......dah masing2 bawak anak2 ..biasala banyak benda yg nak kena di buat...sampaikan anak aku 2 org dgn maid aku kena tumpangkan kat kereta kawan aku ....thanxs ye Ani dan Amar....

bersama rakan2 yg turut hadir ....dan mengikuti hari keluarga bersama dgn PROPERD TEMERLOH juga.....

setelah berkumpul kat petronas begitu lama...aku pun sampai lewat jugak hehhehehhehe........ni dah nak bertolak ke Lanchang la ni......

berhenti jugak lagi......yelah kalau dah ramai2 mcm ni memang dah biasala...ada yg buang besar dan juga yg nak buang kecik....hehhehhehe.....mcm2 buang yg ada........

FOR SALE........ada berani ke.....hehehhehe...mula2 sampai tu tekejut jugakla aku tgk keadaan kereta satria ni..memang hancur kat depan tu.....rasanya memang dah lama kat situ kot.....coz dr pemerhatian aku mcm kereta tu memang dah lama kat situ......hhehehhhee..agaknya lah..apa2 pun HATI2 MEMANDU KEPADA SEMUA YE........
Berhenti jap kat Tol Lanchang....bagi menunggu kawan2 dr PROPERD TEMERLOH....dan kami akan berkonvoi beramai2 ke tempat yg di tujui...

adik aku pun kena paksa turut serta jugak....yelah bukannya selalu dapat bersantai beramai2 kan....tambah2 plak kalau dia ada bolehla dia ambik gambar tu....ala2 menjelajah dunia penggambaran gitu........masa aku khawin itu hari dia bersama temannya yg mengambil gambar aku....

alahai Yusuf......cute betul...kalau nak tahu yusuf ni kembar 3 tau........yg 2 org lagi nama dia Hawa dan Adam......semuanya sihat2....dan comel2.........

kaum2 bapa punya giliran bergambar beramai2 ...bersama dgn group temerloh....

bersama dgn salah sorang rakan iaitu sue ....walaupun panas terik kami tetap mantain vouge gitu...hhehhehe

kaum2 ibu plak punya giliran bergambar.......bersama dgn anak2....

hehehhehhe....dukung AD TOWING pompuan kecik..........jgn marah yo......cute betul la 7E nih......cam nak beranakla plak aku ni.......hehhehhee

Tgh menahan kepanasan yg amat terik skali.......tapi kami berdua tahan jelah..yelah nak mantain kan...panas pun panasla...dah la pakai baju colour hitam......kami berhenti kat Tol Lanchang bagi berhenti rehat seketika...










Hari yg di tunggu2 dah tiba jua akhirnya....kebetulannya tarikh plak jatuh pada VALENTINE'S DAY.........so kami menyambutnya bersama keluarga.......itu kan hari kasih sayang...tak semestinya nak kena menyambutnya......chop2....tak nak komen..itu hak peribadi dan hak individu seseorang....emmm..hak masing2..so tak payahla nak sibuk2 kan.....baik aku buat hal aku je...jgn ambik tahu hal org...tak baik...hehhehhehe

VALENTINE'S kali ni memang special lah ckit......dah lama hidup sendiri kan..kali ni aku bersama HB..anak2...mak...adik...dan kawan2 yg lain menyambutnya sebagai Hari Keluarga dan dgn cara mcm ni akan lebih baik dan lebih akrab dgn keluarga dan juga keluarga yg lain....

kami semua merancang nak pegi ke Kuala Gandah, Lanchang Pahang......kami dr PROPERD KL sebanyak 13 buah kenderaan dan di sambut plak oleh PROPERD TEMERLOH.....kami pegi pun atas jemputan dr PROPERD TEMERLOH....utk memeriahkan lagi hari keluarga PROPERD TEMERLOH.....

terima kasih kami ucapkan di atas jemputan kawan2 disana.....dan aku pasti akan ke sana lagi membawa anak2.....memang pengalaman yg cukup manis dan menyeronokkan.....1st time aku naik gajah.........perasaan takut tu memang ada....walaupun terlalu penat tapi aku betul2 enjoy dgn program yg di lakukan......kalau ada aktiviti lagi jgn lupa jemput ye.....

2 Comments:

cik wanie said...

wah akk,
mmg best kan bila bercuti bersama keluarga,
hehehehehehe..

nanti kimkan salam wanie pada adk akk tue yer,
hik hik hik:)

saja gurau:)

DatinDiaries said...

hehehhehheee....boleh aje....