February 16, 2009

FAMILY DAY - PART 5

setelah seharian aku dan rakan2 yg lain kepenatan.....sebelah petangnya plak..kami adalah perlawanan bola sepak di antara PROPERD TEMPUA dgn PROPERD TEMERLOH.....nampaknya kali ni pertandingan ini berpihak kepada PROPERD TEMERLOH.....saje je buat2 kalah...yelah tuan rumah kan...kena la bagi laluan gitu...hehhehhehe........apa2 pun semangat setia kawan dan persaudaraan ini akan menjadi semakin rapat hendaknya.....HB aku tak dapat sertai coz dia longgar kepala lutut time ni.......hehhehhehhehhe

PROPERD TEMERLOH berbaju kuning.........
cutenya dia.....kesian plak tu.....takpe2....7E kena belajar lasak2 tau......biar jadi mcm KAK AYU ni....KAK AYU ( mudanya aku )ni memang lasak giler...cuma malas nak tunjuk kelasakkannya lagi....hurmmmmm .......hahhahahhahahhahhahaha...jgn mare...

alahai kesian kat 7E saya tu......mak nya tgh bz nak betulkan apa2 yg patut tu....kami dah seharian tak mandi ni...memang patutla nak tilik2 mana2 yg patut....hehhehehhehhee...

Menu kedua kami sekeluarga ialah satay........satay dia memang sedap sgt...cuma saiz nya je kecil molek....hehehehehhee...

singgah makan kat Mentakab.....kedai makan ni adalah kedai salah sorang ahli PPOC TEMERLOH jugak.....kalau kami Mentakab...pasti kami akan singgah kat kedainya lagi.....dahla masak tu cepat....sedap plak tu......nasi goreng cina.......fuh bestnya.......

hi Dik Ya sorang ni memang dah rajin sangat menulisnya......tu tgh lukis ikan ke apa tu.....atau batu kat dalam akuarium tu.....hehhehhehe

sebelum kami semua berpecah membawa haluan masing2......kami berhenti utk bersalam salaman dan berpeluk-pelukan ........

Peace........sempat lagi tu posing maut.....anak2 mana.....hehhehhehhe........nanti kita jumpa 28hb ni plak.....majlis bersama anak2 yatim ye....










Haaaaa......dah habis dah pun segala jenis PART nampaknya.......fuh penat betul....nak kena pikir ayat2 lagi nak tulis...memang naik jenuh jugakla nak menulisnya...tapi demi diaries kesayangan aku ni....aku sanggup buat apa saje lah.....next N3 aku ada topic yg lebih menarik yg nak di kongsikan bersama....

walaupun HB aku yg bawak kereta....aku yg merasakan keletihan yg teramat sangat....sampai je kat rumah terus mandi.....dan pengsan...tanpa ada pesanan penaja ..........hahhahahhahha..

cuma apa yg boleh aku bagitau...walaupun badan sememangnya kepenatan tapi amat mengembirakan kami sekeluarga......di lain hari....aku pasti akan bawak anak2 lagi kesana...yg mana anak2 aku tak sempat nak naik gajah tu.......adik dan dik ya je yang tak sempat...nanti pegi next trip aku nak dia org merasa jugak naik belakang gajah tu...

6 Comments:

Anonymous said...

alahai....comelnyer baby tu.....

DatinDiaries said...

hehhehhehhe......nama dia Tsara

Unknown said...

hurm,
nampak sedap satay tue,
mlm nie nak pegi cari satay lah ngn mama,
hehehehehehehe:)

DatinDiaries said...

teringin jugak nak makan satay yg paling best skali kat malaysia ni.....kat mana ye???/

Anonymous said...

Huhuhu... satay kajang ler... Dah tentu kat kajang!... nanti hujung bulan I bawa U mkn yer...

p/s: Itu hari dah tertunda sebab melencong ke Port Kelang SeaFood.. huhuhu....

DatinDiaries said...

hujung bulan...hurmmm....lambat lagi la tu nak merasanya....huhuhuhu