February 16, 2009

FAMILY DAY - PART 3

HB dan adik aku tgh memasang khemah utk anak2.......senang boleh makan kat dalam tu.....budak2 kan mestila happy......kita ikut je .....yg penting anak2 happy.....

ini adalah di antara Menu utk hari ini...hehhehhee....mak aku masakkan Nasi Kerabu.......

anak2 plak makan dalam khemah jelah ye.......bawak khemah ni ingatkan senang anak2 nak tukar baju bila nak mandi....tetapi kerana sungainya yg tidak mengizinkan ......aku tak benarkan anak2 mandila......yelah sekarang kontraktor tgh buat apa2 yg patut kat situ....so sungai ada tercemarla ckit.......

sue...makan jgn tak makan Nasi Kerabu tu......awakla yg nak sangat makan kan.....hehhehhehe......nanti saya buat lagi ye.........

hehhehe betul2 khusyuk nampak makan.........HB aku plak sampai 2 kali tambah nasi tuuuuuu.......

dukung jgn tak dukung 7E tu ye.......bapa mithali ni...kemana2 saje bersama kembar pompuannya...hehhehhehhehe...jgn mare ye.....apa2 pun sama lah .....wajah seiras tapi satu je tak iras....tang mana ekkkks......tang colour kot.....hahhahahhahahahhahahahha......sue jgn mare gurau je...tapi bapaknya ala2 sawo matang gitu......manis gitu...hehhehe








Fuhhhhhhhh....sungguh memenatkan dan betul2 panas la...dahla pakai plak baju colour hitam...muka pun dad boleh goreng ikan di buatnya.......

walaupun sungguh memenatkan tapi aku dan family betul2 enjoy.....setelah 1 jam berada di deerland kami ke Kuala Gandah plak......

perkara pertama yg kami buat ialah...MAKAN DULU........memang kami sekeluarga tak breakfast pun.....memang kelaparan terserlah sesangat lah....kebetulan Mak aku buat Nasi Kerabu...apalagi aku ajakla kawan2 yg lain serbu kat tempat aku......memang meriahla.....memang betul2 happy la dapat makan ramai2.....betul2 mesra dan aku betul2 gembira melihat suasana pada hari tu....lepas dia org makan Nasi Ayam ...dia org dtg serbu Nasi Kerabu plak.....nantilah kalau setiap kali ada konvoi aku sediakan Nasi Kerabu lagi ye....hehhehhehe..jgn tak makan dah la.....

2 Comments:

Unknown said...

nasik kerabu?
alamak dah lama x mkn nasi kerabu tau,
rindu nak mkn,
hurm...

dulu masa bercinta ngn ex (org kelantan),
mak dia rajin lah masak bila wanie ke sana,
tapi skg tidak lagi,
huk huk huk

DatinDiaries said...

huhuhuhuu sedihnya...nanti sis tolong buatkan nasi kerabu.....nanti nak buat birthday anak....wanie jemputla dtg ye......tarikh akan di beritau kemudian..