February 5, 2009

ALWAYS AND FOREVER........

semoga perkhawinan kita kekal selamanya.........LOVE U FOREVER N EVER......








Emmmmmmm....tgh2 malam mcm nilah nak jiwang2 pun........kalau HB kat sebelah susah nak tulis jiwang2...belum habis aku menulis ni dia dah baca dah siap menyampuk lagi adala.......baik tulis sorang2 mcm ni......hurmmmmmm .....panas betul...bila la nak baiki aircond ni....huh....tunggu HB aku balik esokla....dia tahu mcm mana nak buat........

ntahla...tiba2 plak blur tak tahu nak tulis apa...banyak sgt nak tulisnya ni...sampai tak tahu nak mulakan yg mana satu.......hurmmmmmm....

kan tulis yg betul2...kang tercabul plak bijik mata dan bijik hati tu membacanya....yelah nak ikutkan ketidakpuasan hati org ni....tak larat nak mengikutnya....so langkah yg senang ialah.....buat bodoh atau jgn layan je apa org nak cakap.....lagi layan makanya kita ni sama gila la dgn si pengata tu...betul tak.......

aku nak cerita atau kongsi yg sedap di dengar dan ala2 manja jelah.....tak perlu nak susah2kan kepala dok pikir pasal manusia2 yg tak sukakan kita...kalau sorang dua tak suka...beribu2 org lain yg suka...betul tak....so buang masa je layan yg angka tak cukup 10 ni......hehhehhehe

ni utk soalan tu ye.....

hurmmm.....sesungguhnya hanya allah saje yg tahu betapa bahagianya aku di sisi kau.....huhuhuhu.....aku tak pandai nak tulis ayat jiwang ni...waaaaaa...takpe...takpe...aku cuba ye.......sekali lagi mulakan....ehem..ehem....

sesungguhnya hanya allah saje yg tahu betapa aku menyintai dan menyanyangi dirimu....dan aku tak pernah menyesal memilih mu sebagai teman hidup ku......( kan sekarang ni bulan cinta ) jgn gelakkan aku....aku tgh beremosi dgn ayat2 ni....ok sambung balik.......

sebagai manusia memang tak pernah lepas membuat kesilapan....begitu juga aku...aku tahu banyak kesilapan yg pernah aku buat....tapi percayala itu hanyalah ujian2 kecil dr ku utk mu.....hhahahhahahhahahhahaha.......giler ayat......hahhahhaha

kau pun tahu sejauhmana kesabaran diri aku utk mengharungi hidup ini bersama mu....setiap dugaan dan rintangan kita akan hadapi bersama dgn tenang.......selagi banyak dugaan selagi itulah kasih sayang kita akan kuat.....tipu kalau aku katakan aku tak sayangkan kau....aku memang terlalu sayangkan kau.......huhuhuhuhuhu...( mesti tgh perasan ni )

ayat terakhir dr ku untuk mu......

AKU MENYINTAI MU SEPENUH HATI KU......


hahhahhaha...amacam romantik tak aku...huhuhuhuhuhu....sorry...tak pandai nak buat ayat.....buat2 faham jelah ye........ :-)

7 Comments:

Dato' S said...

BEDEBUKKK! (jatuh terduduk...)

huhuhu... sesungguhnye hanya keikhlasan yg ku pinta dari mu.. (jiwang karat..)

"I love U from the deepest of my heart"...

DatinDiaries said...

hhehehhhehe..... BEDEBUKKK...( jatuh jugok lah )

Anonymous said...

hmm colourful la blog ni skrg..pandai jgak Datin buat ayat2 jiwang..tp tgh2 ayat jiwang bleh buat lawak la pulak..
Dato S tu mcm kenal je...penyokong setia yer..bagus2. :).
Datin, i nk mintak email address u..nk order something..lama tunggu nie. :) TQ

DatinDiaries said...

hehehhehhe......dato s tu memang peminat setia datin diaries....hehehhhhee....
eternal_d_ayu@yahoo.com

lily lotus said...

i adore ur wordslah sis ;)
mmg both of u sama cantik n sama padan..klau ada baby lagiii cute!

DatinDiaries said...

cute mcm mummy dia....tapi bukan mcm papa dia....wakakakakkaka

ani_hasrul said...

jiwang karat mak datin nih......huhuhuhu