February 5, 2009

I LOVE YOU...









Emmmmmm dah lama rasanya tak jiwang2 ni.....yelah banyak benda nak kena settle kan......sekarang ni semuanya dah selesai....alhamdulillah.....

esok HB aku balik lagi...hehhehe sepatutnya aku yg ke sana...tapi dah minggu depan aku ke sana...apa salahnya dia balik kan walau baru je dia ke KL....hehhehhehe.....yelah balik ari tu pun coz nak kena settle KERJA YG NTAH APA2......tapi alhamdulillah KERJA YG NTAH APA2 tu dah selesai......bukan aku je meluat dan meyampah...tapi HB aku tu lagi la menyampah...

aku ni bukannya apa....cuma nak bagitau bahawa jgn terlalu buruk sangka pada org....dan jgn ingat org tu perangai mcm..............cuba tgk dan ikut contoh yg ada kat depan mata tu kan senang....aman...damai...bahagia.....dan tak menyusahkan....

apa2 pun aku dah bahagia dgn anak2 dan suami tersayang.... family aku adalah penting dalam hidup aku.....tanpa mereka semua .......musnahlah hidup aku.....insya'allah aku akan tetap menjaga kebahagiaan ini sebaiknya...tapi jgn plak aku je yg menjaganya......

apa org nak cakap lantaklah ye....yg penting kita bahagia.....org suka ke..tak suka ke.....aku tak rugi apa2.....asalkan rumahtangga yg aku bina ini kekal selamanya.....setiap dugaan dan cabaran aku akan anggap sebagai 'Bunga cinta' ha...boleh gitu....hehhehhehee....jgn cakap je.......huhuhuhuhuhu..........

apa2 pun tak sabar la nak tunggu u balik esok...pastu i plak ke sana.....pah ceroh....hehhehehhehe

2 Comments:

Dato' S said...

I love U 2 lah...

Oooo... beli kamera baru eikss! huh...

DatinDiaries said...

aik...cepat je reply...hehhehhe...huh