February 23, 2009

ADEGAN SANTAI....

uwekkkkk.......memang dah takde gaya kami nak bergambar ni...mcm2 gaya yg kami dah buat kali ni......YANG PENTING...KAMI BAHAGIA........

kali ni kakak tukang ambik gambar kami berdua..hehhehehe...kira okla tu.....ambik angin petang.....

wahahahahahaa.....ni baru lepas makan plak..maklumlah makan 2 org sekarang ni.....hhehehee

tgh dok betul2 kan apa yg patut kat aggrement tu.....pastikan semuanya betul ye........hurmmmmmm

apasal plak buat muka mcm tu.....ni mesti nak bergambar ala2 manja gitu...tapi tak nampak cam manja pun...hhehehhehe










Setelah perut pun kekenyangan makan nasi lauk kampung gitu...memang best...yg bestnya time makan tu...HB aku tak tgk langsung muka aku...sama aku jugak.......tak tgk pun muka dia...asyik makan dan makan.....masin betul la mulut org tu mengatakan aku dgn HB aku ni makan mengalahkan Malik Nor dan Enot....memang confirm la dia org berdua tu tak bleh cari makan tahun ni......hehhehehhehhehe

bila dah kenyang tu......masuk dalam kereta plak nak duduk pun cam serba tak kena di buatnya......terlampau kenyang......balik je kat rumah...rilex2 plak dgn HB......bersenda gurau gitu......keluar je bilik tgk mak aku plak masak ......lauk plak tu yg sama cam aku makan tengah hari tadi...............wwwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....aku dan HB saling memandang ...yelah masih kenyang lagi...mcm manala kami nak makan plak....huhuhuhuuhu....nak tak nak..kami berdua makan la ....nak kena ambik hati mak kan....hati mak tak bleh terguris tau......kena jaga betul2....sebab tu lah mak aku ni memahami aku segalanya..malah setiap PILIHAN aku dia suka..asalkan ANAK2 nya bahagia....takde seorang IBU yg nak kan anak nya MENDERITA dan BERCERAI BERAI...ada ke mcm tu.....ishhhh tak mungkin adalah...takanlah ada ibu yg sanggup buat mcm tu kan....tapi manalah tahu kan kot2...sepupu sepapat plak yg baik hati masuk campur hal org....ish zaman sekarang ni pun adik beradik pun ada jugak perangai mcm tu tau...tapi ALHAMDULILLAH lah golongan2 keluarga aku dan HB aku tak mcm tu...semuanya baik2 belaka........mendoakan anak2nya bahagia....adiknya bahagia......abangnya bahagia.....atau kakaknya bahagia.......

apa2 pun kat rumah ni...sebelah petang memang meriahlah.......riuh rendah dgn suara anak2.....ni kalau aku dah jadi surirumahtangga sepernuh masa........waaaaaaa tak tahula apa nak jadi....karenah anak2 ni mcm2....biasala nama pun budak2 kan........

kat rumah plak aku dgn HB memang mcm2 dok pikir ..apa yg perlu di buat selepas ini.....birthday anak2 pun dah nak dekat.....tahun ni insya'allah aku akan buat betul2 meriah.....dan insya'allah jugak kalau rezeki bertambah akan di serikan dgn anak2 yg kurang upaya dan juga anak2 yatim...insya'allah.....

belum sampai masanya lagi nak bercerita pasal tu...takpe aku dan HB nak plan betul2..tarikhnya...bila...yg sesuai...agar semuanya dapat hadir.....dan semua jemputan aku nanti dapat datang.......

2 Comments:

s0l0 m0l0 + sinGle minGle + s0rG s0rG said...

amb0i2..
cepatnyeR update bl0g...

DatinDiaries said...

hehhehe..biasala...dah takde keje nak buat....tugas rasmilah yg di buatnya...