January 19, 2009

THANXS 4 UNDERSTANDING........

kenangan yg terlalu indah dalam hidup aku.......









Wahhhh....tajuk tu...cakap omputih gitu........harap2 betul la ejaan aku ni ye.....hahhahahhhaaha
ini adalah tajuk khas atau edisi khas mcm Mawi - Ekin jgklah....ruangan ini memang di tujukan khas utk HB aku......perkenalan aku dgnnya pada tarikh 19 April 2008......manakala perkhawinan aku bersamanya plak pada tarikh 14 September 2008....masa yg terlalu singkat bagi aku membuat keputusan utk berkhawin.....tapi inilah yg dikatakan Qada dan Qadar dr ALLAH dan memang dah tertulis jodoh aku bersamanya....aku tetap menerimanya dgn hati yg terbuka dan ikhlas......malah aku berterima kasih kepada yg maha esa kerana telah menemukan kami berdua.....dia memang terlalu baik bagi aku....dan seorang yg penyabar dgn segala karenah menah aku...dan karenah org sekelilingnya......yg pasti dia memang tetap bersabar......dan tak putus bersabar.....itulah yg masih mengukuhkan lagi ikatan kami berdua.....biasala manusia mana yg sempurna...setiap manusia ada kekurangannya...setakat ni aku dah terbiasa dgn kekurangan itu..dan sama jgk dgn dia........lebih senang cakap..kami dah saling memahami di antara satu sama lain....pasal hal2 lain atau sok sek org......kami dah malas nak melayan ......serahkan saje pada yg maha ESA uruskan....bukan bomoh yg diharapkan....hahhahahhahha.......... apa2 pun utk suami yg tersayang......semoga kita terus tabah menghadapi segala jua dugaan yg dtg......dan terima kasih kerana terlalu memahami diri Baby...( jgn gelakkan aku...dah dia panggil aku dgn nama tu...huhuhuhuhu ) dan sabar dgn setiap apa yg berlaku.....selagi u bersabar dan tabah....i jgk seperti itu.......apa2 pun kami bahagia sekarang....lagi banyak dugaan ....lagi kuat kasih sayang kami......tunggu berita gembira nanti ye.........Muahhhhh

4 Comments:

lily lotus said...

tak sabarnya nak tunggu the gudnews *wink2*

ani_hasrul said...

samer la,ape brite gumbira itu????? adakah mak datin n sambut org baru???? same2 kite nantikan .......
huhuhuh.....

DatinDiaries said...

huhuhuhu....saya pun tak tahu lagi apa berita terbaru tu...wakakakkaka

Dato' S said...

Ermmm... GUD NEWS huh... I'm wonder what is that!... Please whisper to me my dear "bby".. huhuhuhu...