January 20, 2009

MODEL CHANEL........

Chanel kat Pavilion....beli barang kat sini memang selesa..coz org tak ramai sgt......


bulatnya aku sekarang ni........dah tak bleh jadi model dah...biar laki aku jelah jd model yeee......dulu masa muda2 remaja tu bolehla...kalahla Naomi Chambell tu.....hahhahahhhahhahahha ( perasan )

sampai je terus nak bergambar....huhuhuhu memang sah kami ni takde keje nak buat......

nasib baikla org sekeliling takde....kalau ada mau meraung la dia org tgk cara laki aku ni bergaya......Waaaaaaaaaaaaa

huhuhuhuhuhu.............nanti i jadikan u model ye...........

huhuhuhu ini dia MODEL CHANEL ..yang kita cari2 selama ini......hahhahahhahhaha..kesian kat u ni.....ni dulu mesti cita2 nak jadi model satu ketika dulu.....boleh nak jadi model....yg penting jaga perut dan cara berjalan tu yg penting...ahaks.....

aku memang suka guna mascara CHANEL...yg water proof punya.....bulu mata pun akan jadi cantik...mcm pakai bulu mata palsu tau.........anak aku pernah tarik bulu mata aku ni..dia ingatkan yg palsu........huhuhuhu

pakai mascara tu dulu...yg tukang ambik gambar tu...memang keje dia ambik gambar je.....hehheheh






Hehehhehehe....MODEL CHANEL ...masa kini.....bergaya ala2 macho gitu....aku beru je balik dr office dia la ni....bosan dok kat rumah...so keluar pagi2 lagi.....sama pegi kerja dgn dia lah...dok kat office dia ...tunggu dia balik kerja...dan balik sama2....hehhehee..bukan apa nak merasa kerja kan...best jgk....cuma tang nak bangun pagi tu je yang ala2 malas gitu......aku kat office dia mcm biasala la..asyik dok update aku punya blog jelah kerjanya...hehhehhe.... balik dr office terus ke Pavilion jap..beli foundation aku....bedak pun dah habis...mascara pun dah habis.....cepatla plak nak habis....serentak plak tu........huh....rasanya mcm dah jimat dah pakai tu...hehhehhee...tapi habis jgk........

14 Comments:

Dato' S said...

huhuhu... malu kok ramss...

adusss...

DatinDiaries said...

hehhehhhehe

fox said...

wah..bulih2, ada abg shamil ada gaya model beb. macho sehh...huhu

Dato' S said...

Wah Fox.. pandaiii jer... huhuhu...

Nanti jumpa kat cameron eikss.. leh minum teh panas kat tanah rata tu nanti..

DatinDiaries said...

tgh panas...takde maknanya...nak minum tea panas.....

lily lotus said...

ada bakat terpendam ur hubby tu ;)

DatinDiaries said...

huhuhuhu...seperti yg sis bagitau la....jaga perut dan cara berjalan tu..hak hak hak hak

ani_hasrul said...

huhuhuhu.... lawak ler awk berdua ni....huhuhhu....

Dato' S said...

Huhuhu... teringat masa kat kampus dulu2...

Pernah menggayakan pakaian RASMI kolej yg terbaru utk tatapan pelajar2 lain kat atas pentas utama... gigil pun ada... tapi buat2 macho jer la...

Tp, masa tu jadi model tak berbayar.. huhuhu....

DatinDiaries said...

ye ke jadi model...cam tak percaya je...tgk cara berjalan pun dah mengangkang....hak hak hak hak...

Dato' S said...

Jgn memperlekehkan suami mu ini yer..

Sajer tak mau cerita jer kehebatan lampau.. huhuhu....

DatinDiaries said...

eleh.....blah la...

ani_hasrul said...

huhuhuhuhu............

DatinDiaries said...

:-)