January 20, 2009

BATU CAVE....

sama bulat dgn bunga yg aku pegang tu......Meh sini aku nak sumbat bunga ni kat dalam mulut2 tempayan dan manusia yg busuk hati ni........tercekik baru tau.......huh


mcm2 jenis ada.......mai la pilih....jgn tak pilih plak...

nak balik mandi bungalah..........biar nampak berseri....hahhahhahahhaha.......ha......percaya lagi...jgn tak percaya plak.....pastu pakai SUSUK plak.....kat T****......P*****......alhamdulillah...semoga yg MENFITNAH aku tu mendapat balasannya nanti.......ALLAH Maha Adil dan Maha Mengetahui......







Dah lama rasanya tak lalu ikut Batu Caves ni ye...dulu selalula jgk...lalu lalang kat sana....sekarang dah takde makna nak kearah sana......cuma ari tu semasa aku nak bertolak balik ke KB...aku dan HB sempat la singgah kat gerai2 yg jual bunga2 dpn batu caves tu...biasala dah sampai kat situ perfume original ada mari la...huhuhuhuhu...
sungguh cantik bunga2 yg dia org buat utk di berikan kepada Tuhan mereka.....pandai betul dia org cari duit...dgn buat gubahan mcm2 jenis bunga melor.....dan bunga2 lain jgk......kalau di beri peluang memeng aku nak dok lama lagi kat situ..nak pilih bunga2 melor...utk di letakkan kat SPA aku...bukan nak BERBOMOH...........tak perlu nak habiskan duit semata2 utk berbomoh...tilik2 itu dan ini...syirik namanya.....kalau setakat sembahyang hajat utk dijauhkan bala dan panjangkan jodoh tu..insya'allah ALLAH akan makbulkan.....tapi kalau setakat guna BOMOH dan sembahyang hajat nak meruntuhkan masjid....tu HAREM ......bagi aku....aku tak percaya bomoh2 ni.....bukannya betul pun...karut semua tu.....aku dah banyak pengalaman dalam bab ni.....bab kena tuduh aku pakai bomoh la.....aku di bomohkan la dan mcm2 lagilah.....semua tu bukan kerja bomoh......tapi kerja ALLAH swt....harus percaya kepada ALLAH bukannya BOMOH.....tapi kalau org mcm ni buang masa je kita nasihat....semoga ALLAH bukakan hatinya nanti sebelum AJAL menjelma.....habiskan duit beratus2 ringgit...tak ke bodoh namanya tu....baik sedekah je duit tu kat masjid2 ke...atau anak2 yatim ke.....besar pahalanya tu...boleh bawak ke lubang kubur plak tu...amal jariah tu......jgn bawak ke lubang kubur hasil kita bomohkan org...tak baik...berdosa tu......
pasal fitnah2 plak....biasala kita manusia...bagi aku sesiapa saje pernah laluinya.....tapi kena INGAT fitnah itu dosanya sama besar dgn membunuh.......bagi yg pernah kena FITNAH tu,.....nasihat aku banyak2kan bersabar...dan semoga ALLAH sahaja yg membalasnya.....dan bagi yg TUKANG BUAT FITNAH tu.......cepat2la bertaubat.....jgn sampai dah nak mati baru nak insaf......


note:
aku bukan nak bersikap kurang ajar di sini....tapi keadaan yg mengajar aku dan membuat kan aku ....dan mengerakkan hati aku utk bersuara....bagi di kongsi bersama.......dgn niat jgn terlalu memandang serong pada org.....dan pikir org jahat atau busuk hati.....yg busuk hati adalah mereka2 yg suka MEMFITNAH org ...kalau kita rasa diri kita baik sangat...kita tak perlu buat JAHAT kat org....biar ALLAH saje yg membalasnya....kita ni manusia..apa sangat kederatnya....alih2 DOSA FREE yang dapat......

4 Comments:

Dato' S said...

Ada TIPS kalau nak beli bunga kat batu caves ni...

Jgn beli yg kecil, harga nyer mahal... beli yg besar harga MURAH giler.. huhuhu....

Betul kan Bby...! ahakss...

DatinDiaries said...

yelah dah kat situ kan kawasan u...u mesti TAU....

Dato' S said...

Alah... I just "DUN" jer kat situ.. belum naik "PARLIMEN" lg... huhuhu...

DatinDiaries said...

huh...elok sangatla.....