January 20, 2009

NAGOYA.....

teringat plak aku kain ni...masa aku sekolah2 dulu.....kain nilah aku jahit buat baju kurung utk PUTERI ISLAM atau PANDU PUTERI...satu ketika dulu.....

ha ni plak...kakak yg suka gambarnya di ambil.......hhehehhehe......ni lah uniform atau warna kain rasmi sekolah Qiraati tempat anak2 aku belajar.......colour ala2 oren ( sami ) gitu...kalau di buatnya org tgk aku beli kain ni.....SAH org cakap aku nak jumpa BOMOH plak....alhamdulillah bertambahla pahala free aku tu......buatla FITNAH banyak2.....aku akan dapat balasannya....iaitu pahala free.......

ni apa kehal nya plak ni......nak kata model pun tak jgk...nak kata tiang lampu pun tak jgk ni......hahhahahhahhaha...bila la badan nak kurus ni...lagi kuat org mengata aku....lagi banyakla aku makan...hati senang la katakan.......huh

ada kain baru ka........

mcm biasa....selain buat partime model utk CHANEL tu.....HB aku jg model utk kain2 NAGOYA nih.....hahhahahhahahahha..cantikan kain cotton ni....aku ambik yg belah kiri tu.....simple je...ala2 english gitu









Bila dah sampai KB..mcm biasala aku....ada2 aje benda yg nak kena aku buat...beli....itu dan ini.....memang tak menang tangan di buatnya...hehhehheh...tapi takpe..kena selesaikan satu persatu.......jgn gelojoh buat sesuatu....nanti terjeluih kang susah..... masuk je SPA.....staff aku dah bagi senarai panjang lebar...segala jenis menis yg nak kena beli.....kat rumah pun segala mcm jgk nak kena beli...nak kena settle bill segala jenis plak....sampai Astro kat rumah pun kena potong ni ha.....dah sibuk je kerjanya...dah pi bayar tapi masih lagi tak bleh tgk...apa hal plak...huh... so aku dgn HB pegila TESCO.....beli barang2 dapur utk rumah dan kedai....sebelum tu singgah kat NAGOYA jap...beli kain...utk buat baju kurung.......9 helai jgkla aku tempah utk anak2...yelah baju nak pegi Qiraati...ni nak kena pakai baju kurung...cuma nak tambah beli tudung je lagi..... banyak kekejaman berlaku di sana sini...org yg tak bersalah pun ...di persalahkan jgk coz tak sependapat katanya.......wateverlah bukan urusan aku semua tu...yg penting aku dan HB dah buat yg terbaik....apa2 pun terima kasih kepada adik2...kakak2...abang2....yg menerima aku seadanya ye.....apa org nak cakap biarlah mereka2 itu......apa yg penting aku bahagia dgn HB aku sekarang.......memang aku dah calitkan minyak senyonyoh yg mujarab kat laki aku ni....tu yg aku bahagia sampai sekarang.....minyak senyonyoh itu adalah senantiasa berdoa kepada ALLAH agar rumahtangga kami kekal sehingga hujung nyawa.......

8 Comments:

Anonymous said...

wah....ade model terbaru kat nagoya rupanyer.....huhuhuhuhu....]
bersabarlah biarlah ape org n kata tu yg penting kite dijalan yg benar......

Anonymous said...

Insyallah... semoga ALLAH membuka setiap jalan yg kami berdua akan tempuhi nanti dengan penuh keberkatan.. aminnn...

Tok Li said...

"Minyak senyonyong tu berdoa pada Allah"...

Itu saya sangatlah bersetuju... :)

DatinDiaries said...

hehhehe terima Tok Li..kerana bersetuju kepada pendapat Hamba ni...huhuhuhu

ani- tu la pasal kat TESCO jgn tak pegi...ada model baru kat sana..hhehehe

Dato s- Aminnnnnnn

Anonymous said...

Tok Li - Ni kedai nasi padang yg dekat bulatan kecil tmn sri gombak tu ker?... nak gi mkn la nanti..

Ada diskaun tak? huhuhu...

DatinDiaries said...

i dah view dia punya profile....mcm menarik je makanan kat situ.....hom kita pegi nanti....nak jumpa sape nanti ye........

Tok Li said...

DS: yaa betul...kedai yg dekat bulatan kecik tu. Datang laa... dan kami sentiasa bagi diskaun kat customer... contohnya... Teh Tarik kat kedai mamak harga RM1.20 tapi kami offer pada harga RM1.00 shj pada customer Tok Li... hehee... :)

DD: Makanan kami biasa2 shj... masakan Nasi Padang kegemaran org Minang :)
Petang dari 5pm kami buat Tom Yam etc.
Kalau saya tak keluar katering InsyaAllah saya ada kat restoran :)

salsabeelasofiyyahsakeenah said...

salam..boleh tau bp rm kain cotton tu??? comeylah..nak beli buat bj kurung..nie nagoya mana ye???

tq..