January 15, 2009

PULAU SAPI......

menuju ke pulau ke dua....iaitu Pulau Sapi...


kami baru saje tiba di Pulau Sapi....

separuh je dulu ikan2 ni timbul....lepas je letak roti....ribu riban yg dtg......geram betul aku nengoknya.......


baru saje tiba kat Pulau Sapi......lagi best dr Pulau yg mula2 kami sampai tu......

Hurmmmmm mcm2 aksi la dr dia org ni....apa2 pun dia org semua memang best...bukan jenis yg suka ambik tahu hal org punya.....betul2 nak berkawan......

saat yg betul2 menyeronokkan bila bagi ikan2 ni makan......beribu-ribu ekor ikan yg dtg......utk makan sekeping roti tu..bayangkan mau tak penuh kat depan mata aku tu.....memang betul2 seronok la....next time kena bawak roti lagi banyak.....

tgk la ikan2 tu semua..memang cantik2...dan mcm2 colour yg ada......semuanya yg tak pernah aku tgk..ada yg colour purple campur biru tu memang cantik giler....HB aku plak asyik dok bagi ikan makan roti je..last2 jari tangan plak kena gigit sampai keluar darah....ikan tu ingat makanan jgk kot.....hehhehhehe






Selepas je kami kat Pulau yg pertama tu.....kami singgah plak kat Pulau Sapi....kat Pulau yg pertama tu memang boleh di katakan ok la....tapi bukan tahap gaban la.....
Pulau Sapi ni memang best.....bersih....dan ikan2 plak lagi cantik...dan lagi banyak...mcm2 colour yg ada...geram betul bila aku tgk ikan2 tu.....rasa mcm nak tangkap dan terus bakar kat situ je......wah bestnya.....makan ikan fresh ni....sape yg tak suka makan ikan fresh kan......betul tak....emmmmmm...kat Pulau Sapi ni kami menghabiskan masa selama 2 jam 1/2 kot....tapi kat Pulau Sapi ni aku dah tak mandi dah...HB aku dgn kawan2nya je yg mandi......aku dah tak larat air masuk dalam mata je kerjanya......snorkeling apa kebendanya plak...hehhehehhee..biasala takde pengalaman lagi......

0 Comments: