January 15, 2009

MENUJU KE PULAU ????? LUPA PLAK NAMA....


tokey lotion......baru bergerak nak ke pulau yg pertama.....sapukan lotion kat seluruh badan dulu....

Din JB ( tarzan malaysia ) nama baru....hehehhehhehe......


ada jgk gambar dia ye.....hehhehehee...nama dia MIKE......single lagi nih.......:-)

Love U So Much.....

suka sgt gambar ni...bukannya apa...coz kawan kami nak sgt gambar mcm ni kan....hah ambik nak sgt.......jgn ada yg jeles dan makan hati plak bila tgk gambar ni...dan jgn ada yg marah plak....INGAT....kami ni dah laki bini...suka hati la nak gambar mcm mana pun...bukan nak menunjuk tapi nak menunjuk jgklah ...yg kami ni tgh bahagia.....segala anasir2 yg jahat diharapkan agar ALLAH tetap melindungi hubungan kami yg bersih ini..

sampai je ...terus makan dulu...hehhehe...pastu tukar baju nak swimming.....ingat nak pakai 'bikini' je..( muat ke ) hak hak hak...tapi HB aku suruh je pakai seluar dia dan tshirt ( aku ) hehhehe.....sedangkan matanya melilau kat pemandangan kat persisiran pasir tu....Waaaaa......waaaa...takpe nanti aku kurus..mau terjelir lidah dia...hak hak hak........snorkeling ni adalah pengalaman kami berdua......hehehhehhehee....sampai air boleh masuk dalam mata dan mulut...mcm mana punya buat kami berdua ni tak tahu la plak...hehhehe...mayb alatan tu murah kot....hehheheh ( alasan )

hanya beberapa minit je kami berdua 'snorkeling'.......jari kaki HB aku kena gigit.....hehhehee..tula nak sgt tangkap ikan tu......kang tak pasal2 kena gigit.....

kat Pulau Pertama ni takdelah lama sgt kami singgah....kejap je...coz ada 2 buah pulau lagi yg ingin kami lawati selepas itu.....pulau yg pertama ni biasa2 je......nak kata menarik sgt pun takdela jgk...kira ok la......yg menariknya cuma ikan2 je......hehhehheee






Pulau yang pertama kami tuju....lupa plak nak bergambar kat jeti...dan lupa plak apa nama pulaunya......tiba je kat pulau yg pertama ni......wah....sungguh teruja di buatnya...dgn air lautnya yg menghijau....dan beribu-ribu ikan yang jinak2.....fuh memang betul2 seronoklah aku dgn HB aku ni....HB aku sampai lupakan aku sekejap....kerana dok teruja sgt dgn ikan2 tu....huh

3 Comments:

ani_hasrul said...

mak datin snokling ni best jgk kan,aritu masa pergi pulau redang sempat gak pergi snokling tapi sayang x sempat n ambik gambar coz mase pergi aritu ombak besar sbb tu x blh n bawak camera.......huhuhuu

DatinDiaries said...

best tu memangla best...tapi 1st time la katakan....next time tahu la mcm mana caranya...hehhehhee....

intelligence said...

It seems my language skills need to be strengthened, because I totally can not read your information, but I think this is a good BLOG
jordan shoes