January 29, 2009

MY LOVE....

semoga hubungan kami kekal selamanya....amin........iklan darlie dari datindiaries

muahhhh....kat dia............

Mesti kembang kempis je hidung dia bila baca tajuk kat atas tu...hehhehhehe...
ruangan kali ni memang aku nak tujukan kat dia...HB aku la.....
ni entry nak release jap..coz banyak lagi nak update...poning kepala ni....
di sini aku ingin ucapkan ribuan terima kasih kepada suami tersayang kerana menerima aku seadanya dan menyintai aku sepenuh hati...dia adalah yg terbaik utk ku..walaupun acap kali jgkla kami bergaduh...lagi kan lidah boleh tergigit inikan pulak suami isteri....
dia sememangnya seorang yg penyabar....sabar dgn apa yg berlaku..dan sabar dgn karenah aku jgk..dia ni memang diam je orgnya...tapi kalau bila dah nekad ...tau la...aku memang kenal sgt dgn perangainya...takde siapa2 yg hasut menghasut...tapi perangai dia memang mcm tu...dah puas sabar kot...kena la tunjuk taringnya jarang2...betul tak sayang...barula org tak pijak kepala...tapi yg penting SABAR ye......
apa2 pu aku mengharapkan dan berdoa gar perkhawinan kami kekal selamanya dan kami juga dah bahagia dgn kehidupan kami sekarang....kami betul2 bahagia sekarang....dan semoga kebahagiaan ini akan kekal selamanya...
di sini juga aku ingin katakan bahawa AKU MENYINTAI MU SEPENUH HATI KU......jiwang la plak....huh

2 Comments:

Dato' S said...

Ermmm... Thanks my love!

I love so much... muachhh...

DatinDiaries said...

i love u 2