January 29, 2009

TAKDE KOJER....

hantar anak2 balik dulu....lepas tu barula urusan aku dgn HB plak....hehhehe.....jap lagi PUTERI ULAR nak dtg kerumah aku plak.......hurmmm...bolehla aku tgk aksi dia main ular kat rumah ni....



menemani suami walau kemana saje....walau ke tempat keje skalipun......kena paksa dtg....huhuhuhu



SPA dah berapa hari tak masuk ni..malas la plak...yelah dah anak2 pun cuti sekolah...mummy nya pun cuti jgkla nampaknya,,hehehhehe...walaupun aku tak masuk...tapi tiap2 hari jgkla kena pantau.....

kalau buat tak tahu terus..bahaya plak...boleh lingkup business aku........buat masa sekarang alhamdulillah rezeki memang ALLAH berikan utk aku dan anak2....

sekarang aku berada di Kl...yelah di samping menemani suami tersayang aku kat sebelah aku ni.....aku dtg pun nak servey barang2 utk SPA aku jgk...nak tukar product SPA.....yg lebih bagus lagi...bukan tak bagus yg ada kat SPA aku tu...barang2 SPA yg aku guna tu....memang bertaraf 5 bintang punya SPA la........tapi aku nak yg lebih baik lagi...

dan insya'allah bulan depan akan di letakkan product yg baru bagi LULUR...dan sebagainya...lagipun bulan depan jgk kat SPA aku ada PROMOTION SEMPENA VALENTINE DAY'S........jgn lupa dtg ye.... kita jumpa di SPA Q nanti......

0 Comments: