January 29, 2009

JALAN2 CARI MAKAN..

Syamina dan kat sebelah tu cousin aku...dulu masa mula2 aku dapat anak ni..dia la pengikut setia aku....kemana je aku pegi dgn mak aku....ada2 je dia nak mengikutnya..hehhehe......memang tak sunyila mak aku kalau dia ada....dia pun dah bagitau aku awal2...lepas ni kalau aku nak kemana2 jgn lupa bawak dia....dia nak ikut mana je aku pegi...boleh ke mcm tu......hehhehe

mak aku yg paling suka makan kat sini.....tak sabar2 dia nak makan Bak So dan Es Teller ni...hehhehhe
kakak pun suka jgk makan kat sini....tapi di ni jenis yg tak makan banyak...tu badan slim je ..tu plak adik bongsu...

ha nilah hikmah yg aku cakapkan......kat sebelah aku je hikmahnya kan.....hehhehhehehe.......anak dan mummy sama2 bujur.....huhuhuhu

wah bestnya Es Teller ni.....teringin la plak aku nak makan ni.....asyik mengidam je kejenya ni...adakah...aku...aku...aku.....nak gemuk lagi....hehhehhehe

baru lepas mengamuk ni........katanya matanya pedih....demam la..padahal mengantok je...huhuhuhu....ni dah ok lepas pegi cuci muka.......

mcm nilah anak2 ....kalau dah sampai kat IKEA.......menulis je kerjanya....dok catat segala jenis harga yg ada...hehhehhe...rajin bebenor...





Sorry dalam entry ni HB aku takde ye.........asyik dia je.....huhuhuhu.......HB aku mcm biasala keje...keje..dan keje.....

mak aku teringin plak nak makan BAK SO dan ES TELLER.....katanya memang sedapla...bukan dia je..aku pun memang suka makan Es Teller tu....aku selalu makan kat Restoran Tar Sido Mampir...( bukan mak lampir ye ).....
kalau ke sana pasti Es Teller dan Bak So yg kami akan makan.....yg lain tak reti la plak nak makan....ni pun teringin plak nak makan Es Teller....
lepas je makan ...mcm biasala bawak anak2 pegi IKEA jap...nak beli kotak utk isi baju anak2 aku yg dah ketat tu...banyak sangat nak kena isi..balik kb ni nanti memang penat la aku nak mengemasnya...nasib baikla ada pembantu....kalau aku sorang2 mau pengsan di buatnya.....

0 Comments: