January 29, 2009

KENDURI KHAWIN...

tgh lapar2 pun memang asyik nak makan bersuap je kerjanya........sayang u lah.......muahhh....makan utk 2 org ke.....banyak betul u makan.....hehhehee

aku dan HB aku tu ....makan memang dah tak nampak org dah.....lapar sangat....sampai je terus ambik nasi..lepas makan baru la nak salam2 ...huhuhuhu......yela kb-ktn....tak ke jauh tu...huhuhu

samapi je terus makan.....jauh betul perjalanan kami ni......memang kelaparan kami semua melampau2 la time ni...hehhehee






Punyala jauh aku pi kenduri semalam....sampai ke Kuantan....fuh jauh perjalanan tu......kebetulan cuti sekolah ....lagipun kenduri tu mertua adik aku..so kami pegi jelah...ambik hati adik aku tu....ikutkan hati malas nak pegi..huhuhuhu jauh sangat....tapi sampai juga akhirnya kami ni....

kebetulan kami sekeluarga nak ke KL jgk.....konvoi la aku dgn HB aku ni...hehehhehhe....dah lama tak berkonvoi dgn laki sendiri ni...hahahhahhaha.....










2 Comments:

lily lotus said...

haha..sian u guys kelaparan..

DatinDiaries said...

tu la pasal...memang lapar tahap gaban ni...nak berhenti takut nanti sampai malam plak kang.....