January 19, 2009

KINABALU PARK......


Breakfast kami pada pagi itu........makan banyak ekkkkk.....habis macam mana la aku nak kurus ye.......yg aku tgk makin bulat ada la.....hak hak hak hak

sebelum nak memulakan aktiviti hari ni.......breakfast memang penting...kang pengsan tgh2 jalan.....sape nak tlg...........apa pun selera makan kami di pagi hari memang kaw2......huhuhuhu

Gunung Kinabalu yg aku ambik dr dalam kereta.......

nampak mcm awan ada dekat kat belakang je........tempat ni memang boleh tahan di kira tinggi jgkla........takut jgk nak jalan2 kat atas ni...tapi nak bergambar punya pasal....dan yakin selamat.......so hentam jelah.......

abadikan gambar bersama dgn teman2 yg lain.......kamu semua memang d bestlah......cayak la...

cantik betul Gunung Kinabalu ye......


berlatar belakangkan Gunung Kinabalu........sungguh sejuk dan tenang berada di sini.....setiap gambar akan di jadikan kenangan yg tak dapat di lupakan...

LOVE la konon2nya ye........

GERAI PEKAN NABALU...ni memang takdela besar sgt pun.....kedai pun tak sampai 20 buah kot.....kalau setakat nak beli cenderahati bolehla beli separuh kat sini....dan separuh lagi beli kat tempat lain plak.....

singgah bergambar dgn berlatar belakangkan Gunung Kinabalu......sempat jgklah aku shopping baju tshirt kat sini......mcm2 pilihan ada kat sini......sampai aku pun naik pening tak tahu nak pilih yg mana satu......akhirnya dapatla setiap seorang......

1 keping ni je gambar yg aku ada kat kaki Gunung Kinabalu.......kat sini memang sejuk giler...tak nampak apa pun...kabus memang tebal.....


ni plak memang cantik bentuk kerusi ni.....memang semuanya antik2 je kat sini.......kalau sorang2 mau aku tak tidur kat hotel ni.....huhuhuhuhu

kerusi dia .....mak datuk..mcm katil...besar giler.......6 org pun muat duduk kat kerusi gergasi ni........tapi cantik........nampak cam antik je.......ala2 buruk gitu.....tapi aku suka....

lupa plak nama tempat ni.....tapi ni dah kira kami dah turun dr kaki gunung Kinabalu la.......rasa2nya betul la apa yg aku tulis ni ye...hhehehhehe

aku pun tak tahu apa motifnya gambar ni....nak bagitau yg kami ni kat Sabah...takdela jgk.....mestila u all pun dah tahu kan...tapi ntahla....dah kawan kami pun rajin nak ambik gambar......apa lagi posing je tak kira tempat.......semua boleh....

memang sejuk giler kat sini...kat belakang tu plak memang penuh dgn sayur je....memang geram betul aku tgk...cuma mahal la ckit dr Cameron tu.....tapi kat sini memang nampak sayurnya segar dan hijau je...sampaikan aku pun boleh beli sayur kat sini...bukan kat KL takde...tapi di sebabkan aku geram sgt tgk sayur2 tu...so aku beli jelah....ambik syarat la katakan.....

kat belakang aku tu .....penuh dgn rumah2 kat lereng2 bukit....dan kebun sayur ala Cameron tu....memang best sgt...hijau je nampak....sejuk mata...dan sihat mata aku memandangnya....

ni baru je jam 6.30 ptg.....tapi mcm dah pukul 7.00mlm.....kat sini memang sejuk giler..cam nak beku je otak ni........







Hari tu plak seharian kami kat KINABALU PARK....kat kaki Gunung Kinabalu.....sampai je....terus terasa sejuk...tu baru je sampai kat kaki gunung....bukan naik kat puncak gunung....dulu masa muda2 dulu bolehla aku nak mendaki...sekarang ni umur pun dah semakin muda lagi....hehhhe..tak sanggup aku....kalau jadi apa2....kesian kat anak2....hehhehhee...( alasan yg munasabah )....lagipun nak kata aku ni berminat sgt mendaki tu takdelah jgk...cuma aku masih ingat lagi...dulu masa aku muda2 dulu pernahla naik Gunung Stong......lidah cam nak terjelir sampai ke tanah....dan peristiwa pelik senantiasa berlaku dalam hidup aku...di mana2 saje aku pergi pasti akan ada ceritanya....

3 Comments:

Dato' S said...

Best nyer bila teringat kembali hari2 yg lepas semasa kat sabah nih... huhuhuhu

DatinDiaries said...

nanti kalau ada rezeki...bolehla kita pegi lagi

intelligence said...

balenciaga handbag
balenciaga handbags
balenciaga
balenciaga bags