January 22, 2009

KENANGAN TERINDAH.....

saat yg paling mendebarkan........alhamdulillah hanya sekali lafaz.......maka sah la kita sebagai SUAMI ISTERI......

Aminnnn.....semoga jodoh kita panjang sehingga ke akhir hayat......


nama ni biasanya di dgr pada bulan Ramadhan je....Yusofff Taiyobbbbbbb..hehhehhehhe

Muahhhhhh


paling suka gambar ni.......nampak cam teruna dan dara je.......waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...........

kalau wak bantal busuk ( golek ) sedap jgk ni......bukan main besar lagi ni..........

cium elok2....ramai dok pandang tu.......tu yg sampai aku tergelak......malu.......konon2nya......







Tahun 2008 adalah terlalu banyak kenangan terindah bagi aku.........kalau aku nak sebut memang confirm tak tidur malamla dibuatnya......

14 September 2008 adalah tarikh yg tak dapat aku lupakan di mana aku di khawinkan dgn suami aku la....ianya memang sesuatu yg indah...bagi aku majlis akad nikah aku tu memang takde cacat celanya......semuanya berjalan dgn lancar.....ianya berlangsung seperti yg kami rancangkan....rancang nak khawin 1 minggu baru dapat kata putus nak khawin...dan dalam 3 minggu aku selesaikan semua skali....tapi alhamdulillah semuanya berjalan seperti yg kami inginkan......dan dgn perkhawinan ini....kami bahagia sekarang.....


2 Comments:

Anonymous said...

Teringat kenangan manis nih... huhuhuhu

DatinDiaries said...

yelah manis la tu....