January 23, 2009

BOSAN......

Bosan la plak hari ni....tak tahu nak buat apa...dok kat rumah dgn anak2 je......nak keluar malas je....lebih selesa dok kat rumah...nak keluar pun tak tahu kemana jgk...anak2 pun nampak mcm kepenatan je...dr tadi lagi dok mewarna dan sorang lagi dok tulis ABC.......

lepas ni kalau takde apa2 aral la kan..aku nak duduk je kat rumah sepenuh masa......hantar anak2 sekolah..ambik anak2 sekolah....hantar anak2 qiraati plak......dan time cuti sekolah pi holiday dgn anak2...tu adalah impian aku...hurmmmmmm tak lama kot...tapi tgklah mcm mana dulu....aku tak nak huraikan lebih2 kat sini......

nanti tiba masanya akan aku ceritakan ye.....

aku memang nak duduk dgn anak2 sepenuhnya.......nak bagi lebih perhatian terhadap anak2..lagipun dia org dah masuk sekolah dah..bukan tadika lagi...aku nak kena pantau pembelajaran anak2 aku tu.......buat apa2 yg patut.....

tan nak la dia org ketinggalan....ilmu dunia dan ilmu akhirat jugak......kedua2 nya teramat penting bagi aku demi masa depan anak2 aku jgk......cuma aku kena berkorbanla..demi anak2..apa salahnya lagipun HB aku tak kisah...asalkan aku bahagia....hehhehhehe....

mata plak apala susah sgt nak terlelap ni....mayb HB aku sampai jam 1.00pg ni kot....walaupun kami berjauhan tapi kami akan pastikan setiap minggu kami akan berjumpa...

2 Comments:

ani_hasrul said...

habis tu spa sape yg jage???????

DatinDiaries said...

setakat hari ni harapkan staff je...rasa cam malas la plak..nak dok kat rumah je.....