January 25, 2009

DAH MASUK KEJE.....


hurmmmmmm...dapatla satu kotak dr kawan yg berbangsa cina.........mintak banyak kotak...tapi dapat 1 kotak je.....hahhahahha...takpela nanti aku pegi beli sendirila..berlambak kat luar sana....apa2 pun terima kasih ye Mr Simon atas pemberian buah limau tu ye...hehhehee

bergaya di depan congkak nampak....tapi kesian.........kalah je manjang....wakakakakkakakkakakaka

main congkak dulu...huhuhuhu...ada org tu kan....nak sangat main tapi asyik kalah je kejenya....huhuhuhuhu...kesian betul kan................yg penuh2 tu belah aku tau...........

lepas je balik dr SPA.....dah tak tahu nak kemana...aku bawakla HB aku tu kat tepi Airport Pengkalan Chepa tu....huhuhuhu....dok rest kat tepi tu jap..sambil makan 'colek' dan tgk gelagat2 manusia yg mcm2 hal kat situ.......

sementara aku dok update blog.....anak2 aku dok tgk citer Nanyang Rapik......







Okkkk...keje ku dah bermula...dah lama bercuti ni......hari ni masuk jap kat SPA tgk apa2 yg patut....di beli dan apa yg patut tak di beli...hehhhehheee...

kebetulan HB aku sampai semalam..so kami berdua singgahla kat SPA jap...pastu cabut la...hehhe..banyak benda nak kena uruskan bila dia balik ni....

lagipun blehla aku keluar jalan2..dan melepak je kerjanya....kalau HB takde aku memang banyak habiskan masa kat rumah je....

2 Comments:

riqzmie said...

hi,can we exchnage our banner,if u done have banner,i still can postyur link,please let me know after it done.thank

ani_hasrul said...

macam model plak hb u ni...... sesuai sgt untuk jadi model spaQ mak datin....huhuhuhu