January 22, 2009

KENANGAN BEKAS TELUR........

comelnya..........simple je kan.....tapi nak siapkan benda2 ni semua makan masa 1 minggu gak la....

aku paling suka bunga2 ni......memang cantik giler.......di jual kat SSF..........memang cantik sgt2......kalau kepala pening lagi.....pasti bakul tu penuh aku hiaskan dgn bunga2 je.....

cantik ke tak........siang dan malam aku siapkan bekas2 telur ni...huhuhuhu...sampai jam 3 pagi aku baru tidur...yelah mana tak penatnya aku sorang je yg buat....hhehhehheee
bekas telur utama dah siap........tak banyak aku buat.....dalam 100 bakul je.....coz aku panggil pun tak ramai........juz majlis akad nikah dan majlis utk berbuka puasa je......kami khawin bulan puasa......ambik berkat bulan Ramadhan.......

memang suka colour silver ni.........pastu letak bunga2 yg jenis colourful gitu...naik serinya.......

bekas kotak silver ni aku isikan coklat utk di berikan kepada anak2 tetamu yg hadir......








Kali ni aku hanya nak bercerita pasal kenangan2 manis je...dah malas nak ingat la....perkara2 yg menyakitkan hati......jgn salah faham plak..huhuhuhuhu...aku dgn HB bahagia je dan takde masalah...cuma adalah di antara manusia2 yg menyakitkan hati aku....tapi alhamdulillah sekarang aku dah mula ok..dan malas nak layan....bila di fikirkan balik...malas plak aku nak layan hal2 BODOH mcm ni...... bab cincin dah selesai....
kali ni bab belas telur plak.......itu jgk idea bernas aku.......siang malam aku dok pikir mcm mana la aku nak buat dgn bekas telur ni........kat luar sana...tambah2 kat KB ni memang berlambak ada jual bekas telur tu...tapi aku biasala jenis ngada2 ckit....aku nak lain dr yg lain....cantik tapi simple je....hehhehee......susah payahla aku pi cari benda2 alah tu semua kat SSF Kota Bharu ni....dan mula la aku dok imagine mcm mana aku nak mulakan...sampai tangan aku pun bengkak......tapi aku puas hati....coz itu adalah hasil tangan aku seorang diri.....

0 Comments: