January 4, 2009

KARAOKE.......

Sue dan Ani.....memang bestlah...nanti kita plan lagi ye.....tunggguuuuuuuuuu

org demam menyanyi...hehehhehe....cam nak menangis je.....suara pun serak...tapi nyanyilah jgk.....sejuk tu memang tak boleh cakap la....

anak2 kena tidur...ibu2 nak menyanyi jap....hehhehhee

Huhuhuhuhuhuhu....

ha...nyanyila wahai kaum2 bapa sekalian...hehhehee

kaum ibu bilik lain.......kaum bapa bilik lain........kalau dok skali alamatnya kaum ibu dok tgk jelah...huhuhuhu....

sorang ceria ntah apa2....dan sorang lagi cam nak nangis je kerjanya.....

ala nampak ckit je muka aku tu...huhuhuhuhu

Love You So Much....

baru lepas keluar wad.....tgh malam tu kami pi karaoke...hehhehhehe...nasib baikla......balik rumah tak demam...huhuhuhuhu....





Fuhhhh...alhamdulillah aku dh keluar dr wad...terasa bebas plak....6 hari kat wad memang membosankan...bila dah keluar ni cerah bijik mata aku..hehhehhee....apa yg penting aku sihat seperti biasa..... bila dah keluar dr wad...tiba2 plak kawan2 sms nak pegi karaoke malam tu....badan aku ada ckit je lemah...yelah walaupun dah betul2 sihat...tapi baru keluar wad....almaklumlah....tapi dah berkawan ni....nak tak nak teringin jgk nak pegi...hehhehehhee..... sebelah malam aku bersama HB dan jg rakan2 yg lain pi karaoke....saje je nak release tension ...bolehla menyanyi...heehhehe

2 Comments:

广西休闲游戏中心 said...

Good article, good things, good feelings, good BLOG!

decorative fishing net said...

Some of the content is very worthy of my drawing, I like your information!
Special Net