January 16, 2009

HONEYMOON - HARI KE TIGA...

selesai sudah bahagian shopping kami pada malam tu........esokkita sambung plak bab2 shopping ni......

pilih jgn tak pilih....memang boleh jadi rabun bijik mata bila tgk mutiara2 yg cantik2 ni....

Mutiara dr HB terchinta utk aku.....thanxs sayang....


ni nama dia Kuih Cincin......adala dalam 20 aku beli....utk di berikan kepada kawan2....keluarga....

sayur pun aku beli....mcm lah kat KL ni takde jual..huhuhuhuhu...kerana di sebabkan suasana tempat jual sayur tu buat aku geram...so aku beli jelah 3 jenis sayur ni je....hehhehhee

mcm nak berniaga je.....tapi nak balik bagi kat insan2 tersayang kat kampung tu.........kalau boleh nak borong lagi...next time dtg ye....memang giler la tgk mutiara yg cantik2 ni......


utk plak utk di berikan kepada kawan2......staff aku....dan mcm2 lagi lah....banyak ni beli......1 plastik besar...senang ....takde yg nak bergaduh plak.......ala bukannya mahal pun....tapi sekurang2nya ingatla jgk aku kat semua ye...huhuhuhuhu...

hehhehehe.....ini adalah di antara yg sempat aku abadikan.......HB aku hanya senyum je tgk gelagat aku...huhuhuhu...aku memang suka kumpul segala jenis benda2 alah ni.....bekasnya pun cute ..kecik je...senang nak bawak ke mana2......lebih je 2 bulan aku buangla......setiap hotel yg aku pegi...aku pasti ambik alah ni..utk di jadikan kenangan....atau koleksi....







Selepas beberapa kat Sabah....dgn bermacam2 aktiviti yg aku buat...penat lelah memang tak terasa..balik hotel sakit2 badan....impian aku nak buat Full Body Massage kat Mandara Spa nampaknya memang tak menjadi....hehhehehe...coz aktiviti kami memang padat.....keluar pagi2 dan balik plak tgh2 malam.....mau tak penat...dan manala nak sempat nak bermanja badan aku ni....takpe2..aku pun dah tahu caranya dan selok belok tempatnya...kali ni kalau ada rezeki aku ke sana lagi..bolehla aku cuba luangkan masa utk manjakan diri aku kat SPA plak....

Hari ni memang hari yg penuh padat dgn segala aktiviti...coz esok kami akan balik ke KL.....so nak beli apa..dan buat apa....kena buat hari tu jg...hehhehe...mau tak terjelir lidah aku ni....penat sungguh.....dan sungguh penat....hehhehhee

3 Comments:

Just Nis said...

hi.. hopped from chada's ni..

hehehe!!

u g jenjalan kat kg ai la tu.. sabah!!!

:D

sakan borong mutiara ye.. althou ai sabahan, tp dinch pernah sopeng2 mutiara ni.. hahah!!

DatinDiaries said...

Hi...org sabah ye.....cantiknya....
insya'allah mayb bulan dec ni sis ke sabah lagi....kat mana lagi tempat yg menarik kat sabah tu....

splendid said...

gucci purse
cheap gucci
cheap gucci
gucci wallets
prada