December 15, 2008

MERENDEK LAGI..........

pakaian kami berdua pada ari tu....gaya ala merendek gitu.....

Model White Coffee jap....

aku pasti akan pegi lagi kat PAPPA KOPITIAM ni....memang best giler roti dia....

Humrmmmmmm....best giler roti ni.....tak ingat plak nama dia......sorry ekkksss...

sebelum tu aku dgn HB singgah kat PAPPA KOPITIAM kat Selayang Mall...

hehhehehee...mcm Bujang Lapok la plak......

jap...jap..iklan jap.........aku memang suka sangat tgk muka NASHA AZIZ ni.......memang cantik giler....

Ha inilah dia HERO ( mahal ni kening dia..kalah The Rock ) anak kawan kami ni......hhehehe...tapi sorry ye.....lupa plak nama dia.....susah sangat nak sebut....panjang sangat...hehhee....sorry ye ZM dan Zura...hehhe

melawat salah sorang rakan kami yg baru je bersalin.....inilah kaum2 ibu yg vouge...( jangan mare ye )....tapi kan marah takpe.....jgn jeles dohla.....




Biasala hari2 cuti mcm nilah nak merendek dgn laki kan...hehhehee...banyak jgkla aktiviti yg di buat ni.....dari pagi....ptg dan sampaila ke malam...... memang memenatkan la..biasala hari2 cuti jelah boleh nak merendek dr pagi sampai ke malam.....

3 Comments:

Anonymous said...

amboi2 asyik berkepit je yerk......

ani_hasrul said...

amboi2 asyik berkepit je yerk......

DatinDiaries said...

yo la...memang siang malam....berkepit je kejenya..nak jalan sorang2 pun tak bleh..hehhe