November 5, 2008

SELAMAT SAMPAI SEMPADAN MALAYSIA......

ok kami dah selamat sampai...dan sekarang dah nak balik atau masuk Malaysia semula........selamat tinggal Thailand......kita jumpa lagi ye.....tahun depan nak ke Phuket plak.....

dah nak masuk Malaysia dah ni...so nak kena serahkan semua borang yg aku isi tadi...kalau tak serah ...kena denda la plak.......so next time nak masuk susah la........

tgh dok beli Vitegen punya air.........memang sedap sgt......kat sana lagi sedap dan murah plak tu.....aku sempatla beli 2 dozen .........

aku pun tak ingat apala yg aku tgh cakapkan ni..nampak cam serius je ni...dan jari2nya lagi....mcm bunga melor kat sebelah tu plak......aku tahan je motor tu nak beli bunga melor.....memang kreatif betul dia org ni...bunga melor dan lidi pun nampak cantik je.....

pilih ye sayang...jgn tak pilih......

asyik sgt dok memilih seluar Levis tu........ha..yg u pegang tu memang cantik sangat.....

ha ni plak kaki suami aku la ni....nak jgk kaki dia masuk kat dlm blog aku ni...hehhehe...cantik sandle tu...sampai hati u tak belikan utk i .......ok..takpe...takpe...

ni sandal yg anak bongsu aku berkenan sangat ni....pink dan biru.....mcm2 la sandle zaman sekarang ni...........kalau aku masa budak2 dulu gerenti aku tak nak coz pasti aku ingat silap punya yelah colour lain2......huhuhuhu

ni kak ngah ni memang suka sgt posing....hurmmmm......cakap je nak bergambar mesti siap bagi pose...tu dia org dok pilih2 kasut mana yg dia org berkenan

alahai kesiannya anak sapelah ni ye.....huhuhu..anak2 Mommy la ...love u lah.....

ari tu mak dia yg rambang mata tgk kasut2 yg murah2 ni...kali ni anak2 dia plak...huhuhuhu...sempatlah jgk beli sepasang setiap seorang tu.....

Masjid yg masih dalam proses dan belum siap lagi..kat sempadan Thailand - Malaysia.........




Hari ke 2 kami memang dah bertolak balik...dan alhamdulillah kami semua selamat pergi dan balik..sebelum nak balik kami sempat lagi rambang mata jap kat Sungai Golok....tapi masa memang terhad la coz dah nak pukul 7.00 malam.....jam 8.00 anak2 Qiraati plak..so beli pun cepat2 la....dan anak2 pun sempat la masuk kelas Qiraati tu.....lapar tu memangla tak hengat punya...coz last kami makan kat narathiwat je.....nak masak..ohhhhh memang confirm tak layan punya...so lepas hantar anak2 kami keluar makan malam kat luar je...dan belikan nasi goreng cina je utk kembar makan lepas balik dr Qiraati nanti....kesian kat anak2 MoMMY yg tentunya laparkan..hhehehhe....
dan sebelah malamnya plak selepas balik dr Thailand...lebih kurang jam 1.00 pagi aku dan suami bertolak balik ke KL...mcm nilah aku dgn suami aku.....aku hantar dia balik KL dan hari jumaat dia hantar aku balik KB pulak...huhuhuhu...ore putih oyak.......PAH CEROH.....

4 Comments:

lily lotus said...

takpelah for the time being camtu..u hantar dia n dia hantar u blk..hikss..so sweet

DatinDiaries said...

huhuhu memang sweet sangat la.....nampaknya tua atas jalan la sis ni..hehhehe

Dato' S said...

Tak per.. kita yg merancang..

Nanti kita buat la cara lain sikit masa lagi. tunggu plan seterusnya...

Sabar yer! ahakss...

DatinDiaries said...

huhuhu....yela dato s....