November 20, 2008

SEHARIAN DI RUMAH....

amboi2.... curi pandang ekkkk...dia ingat aku tak tgk la dia tu......dia memang dah suruh aku dukung je dia supaya dia dapat tgk KLCC la.....POOL la....mcm2 tektik dia.....tapi aku buat derk je.....tgk2 dia ambik sendiri kerusi tu.....aku ugut dia nak bagitau kat MEK ( nenek dia la )...tapi dia warning aku awal2....katanya.....Mummy jgn bagitau mek adik buat mcm ni....adik pegang kuat2 ni....hehhehhee.....dia plak mengajar aku.....dan bagi arahan.....Hurmmmmmm

hehehheh muka terkejut coz rahsia dah pecah........dia ambik sendiri kerusi tu nak tgk kakak2 dia main pool kat bawah tu.......dr tadi dia suruh aku angkat dia tapi aku buat derk je.......alih2 tgk dia buat sendiri....ni aku buat2 suara cam petir ckit......terus pusing belakang....huhuhu....

cakap je nak ambik gambar ni...terus je posing......baik2 dok berdiri tadi terus duduk..kalau bab nak bergambar ni...memang minat sangat la bergambar ni........ni betul2 anak kesayangan aku ni....bukan main ciplak gambar dalam internet je......hahhahahhahhahaha.....gila betul....

elo.cayang......mai kat mummy ...........nak peluk cium nih....

tidur.....tidur....tidur....dan tidur je........emmmmmmm.....


tersengih je Dik Ya ni bila dapat kiss......muahhhhhhh sayang anak Mummy

emmmm sayang Mummy...........dah mandi ke belum Mummy awak tu....huhuhuhu





Nampaknya aku dan anak2 seharian kat rumah...ingatnya hari ni nak keluar tapi rasa cam malas la plak........tgkla esok atau lusa ke....nak keluar atau tunggu nanti keluar sama2 dgn suami aku jgk kot....anak2 pasti akan bosan hehhehhehe.......tapi dia org ni plak tiap2 hari mesti pegi mandi kat pool...kalau tak sampai 4 ..5..jam memang tak sah......budak2 la katakan.....zaman aku budak2 dulu mandi kat sungai dan time banjir je......huhuhu...tapi budak2 sekarang mandi kat pool lagi.....jauh bezanya anak2 zaman sekarang dgn aku masa zaman kanak2 dulu.....tu pun kalau mandi lama2 kat sungai atau time banjir.....takut nak naik kat rumah...takut kena rotan kat arwah ayah aku......yelah berjam2 mandi ....mestila kena marah...arwah ayah aku sememangnya seorang yg garang dan tegas......aku tak pernah nak tinggikan suara kat ayah aku.....nak tgk muka pun takut...huhuhu...tapi zaman sekarang ni siap boleh bergaduh dgn ayah lagi tu.......tapi depan org tunjuk baik...belakang ya allah...tuhan la tahu sampai boleh tengking ayah sendiri plak tu.......TERUKK...TERUK..... nasib baik tak BERUK.....cuma TERUK je......hhahahaha..... so hari ni dok kat rumah melayan karenah anak2 jelah....tangan aku pun nampaknya dah kasar sikit la...coz sekarang selalu jgkla masak....huhuhuhu...siap ada luka2 lagi...huhuhu......isteri mithali ( mithali ke ) hahhahhahahhhaha........takpe...syurga kan bawah tapak kaki suami dan ibu....

0 Comments: