November 6, 2008

PA & MA

Kembar 2 bukan masalah besar bagi Mommy ..........

yg tidur tu adik......ni kakak la ni...dr kecik lagi suka bergambar.......hehhehee


ni gambar time dia dah besar la....




Dok sorang2 mcm ni sementara tunggu suami balik kerja...rasa cam sunyi plak...kalau dia ada asyik nak bertempek je kerjanya...dia memang seorang yg penyayang dan romantik.....( romantik ke....) emmm...kalau dia takde rindu dan terasa bosan plak...kalau dia ada aku plak asyik nak dok jauh je dgn dia..hehhehee...... dalam dok rilex2 mcm ni teringatla plak aku kat anak aku kembar...tgk gambar dia masa dia kecik kat dalam magazine PA & MA.....rambut takde..bulat plak tu......hehhee.....cute sgt...

2 Comments:

Dato' S said...

Oooo.. bosan sorang2 eikss!

Tak per, sat lagi I balik laa...

Tunggggguuuuuuuuuuuuu...........
huhuhuhu...........

DatinDiaries said...

huhuhu........