November 17, 2008

LOVE U 4EVER & EVER.......

LOVE U SO MUCH......



Pagi2 mcm ni malas nak bangun kan..dah la sejuk semacam je cuaca kat luar...sejuk dalam bilik lagi...emmmm memang apa lagi kami tidur jelah kerjanya.....anak2 plak cam sporting je....hehhee...kali ni memang agak lama ckit aku kat sini...yelah anak2 pun cuti sekolah..nak keluar malas...so melepak kat rumah je kerjanya..... tahun depan pun lambat lagi...coz tahun depan jgk bermulanya Honeymoon kami berdua.....hehhee....bukan pegi jauh2 pun ..main dekat2 je.....kat dalam peta malaysia jgklah kami pegi..hehee..jauh2 tu nanti2lah bila ongkosnya dah banyak....hehhee.... apa2 pun yg terjadi kita kena banyakkan bersabar dan i memang sayangkan u........semoga ini adalah perkhawinan terakhir kami berdua.... ANAK.... emmm nanti2lah dulu bab tu ye....tu nanti aku akan buat N3 lah ye.....

4 Comments:

lily lotus said...

aduhai..so romantic!

DatinDiaries said...

huhuhu...biasalah cuti2 ni....

Dato' S said...

Best nyer pagi2 kalau tak kerja!...

DatinDiaries said...

ye la..pegila keje tu...