November 10, 2008

LAPAR...........HUHUHUHU...




Huuuuuhuhu hari ni bermula la diet aku konon2nya hehhehe...tak tahula boleh bertahan sampai bila....hari ni baru aku nak mulakan....kaki tangan dah mula terasa sejuk....perut plak lapar....tahan..tahan dan tahan je...tadi sebelum nak hantar anak2 ke sekolah aku dah makan ckit..sekadar alas perut...tapi yelah dah memang tak bleh lekang ngan nasi mcm nilah jadinya...kelaparan...dok tgh pikir ni nak makan apa jap2 lagi plak....makan roti je kot alaskan perut yg tgh menahan kelaparan..... bukan senang nak kurus ni.....tapi taknak la terlalu kurus....aku cuma nak kan kurus skit je dr sekarang....biarlah aku dapat pakai balik semua baju aku ni....dan nak melaram puas2 ni...biar suami aku sampai terjelir lidah bila tgk aku...sekarang dah terjelir pun tapi nak lebih terjelir lagi....hahahhahhahhaaa....( jgn mare ye sayang ) saje je ni...tgh kelaparan biasala merapu yg ntah apa2 la ni.....huhuhuhuhu..... hari ni mcm biasa jgkla tugas harian aku....hantar anak2 ke sekolah dan singgah kat SPA jap...dah lama aku tak tgk apa2 yg patut....ni esok lusa nak ke KL plak....cuti sekolah pun dah semakin hampir nampaknya......sebulan lebihla nampaknya aku kat KL.....dan nak bawak anak2 bercuti...jap2 lagi nak kena hantar anak2 pegi QIRAATI plak....emmmm laparnya..huhuhu....

8 Comments:

Dato' S said...

Diet eikss!

Bagus lah.. semoga suksess... ahakss!

DatinDiaries said...

tak tahula ...boleh bertahan sampai bila nak diet ni....

Dato' S said...

Kena byk bersabar la...

Anngap lah U skg ni dlm bulan puasa,
So tak der la nak mkn sgt... U kena kawal MINDA looo... ahakss!

Semoga suksess yer...

DatinDiaries said...

huhuhuhu hendaknya

lily lotus said...

sis..nape i tgk muka u mcm student baru abis spm! sungguh jeles ni :D

DatinDiaries said...

huhuhuhu....ikhlas punya soalan ke ni....wah wah...bestnya kalau betul..hehhehe

yna sidek said...

woah...nak kurus ya?? selamat maju jaya kak ayu! hehehhehe.go kak ayu..go!

DatinDiaries said...

huhuuhuh....tak tahu bila nak kurus gamaknya nih......