November 10, 2008

AMBIK ANAK2 SEKOLAH....

Noor Hidayah


kenapala sedih sangat muka anak bongsu aku ni.....tapi memang dia muka sedih.....kesian je aku tgk...nak marah pun kesian je.......hehhehhe...tak tahula apa yg dia dok tgk tu....muahhh

tgh dok sembang apala dgn bibik dia tu......asyik makan je kak ngah ni.......diet sikit tau...jgn gemuk2 sgt....huhuhu.....mommy pun dah nak diet dah ni......

kat taman permainan ni...jumpa plak la dia org ni dgn kawan 1 kelas.....tapi dah siap tukar baju dah..cuma anak aku je yg belum......hehhehhehee

kesian kat anak2 ni......balik je sekolah terus pegi......tak sempat nak balik tukar baju pun....emmmm..nak sgt dtg kan.......kali ni baru la dia org puashati.....

ni salah satu tempat permainan yg terdapat kat taman tengku anis ni....siap ada taman tema air lagi......




Dah lama aku tak pegi kat Taman Tengku Anis kat Pengkalan Chepa ni.....yelah selalunya aku adala jogging jgk...sekarang ni mcm biasala nak membesarkan badan......esok aku mulakan dietlah ye....tapi tak nak janji diet giler ke apa....tapi diet la....hahhahhahhaa.........bosan anak2 nak sangat singgah kat taman permainan hari ni.....so aku suruh jelah suami aku ni berhenti jap...lagipun suami aku pun belum pernah datang lagi...waaaaa...kesian betul kat suami aku ni rupanya ye....tu la mcm dok zaman batu plak...yelah batu caves kan dulu..........hahhahhahha...... bukan main hapy lah anak2 aku ni balik je sekolah...dgn baju2 sekolah lagi tu dok bermain....huhuhuhu

2 Comments:

Dato' S said...

Taman tema air tu mmg syok!

Nanti lah, kita masukkan anak2 main dlm tu.. best tgk budak lain mandi!..

Semalam dah petang sgt.. lain kali kita pergi awal sikit.

DatinDiaries said...

ah a..nanti lain kali ye kita bawak anak2 ke sana lagi....muahhh