November 11, 2008

BORING......

hari ni memang sehari suntok aku dan anak2 kat rumah je.....kat luar sana hujan lebat...malas nak keluar....nak pegi keje pun malas.....penyakit 'M' aku sekarang ni semakin kerap berlaku ye...hurmmmmm........tapi hari ni bagus betul aku ni....tak makan...biasanya kalau dok kat rumah memang makan je kerjanya...hari ni aku hanya makan sekali je....tu pun makan dah lewat..ambik syarat takut perut masuk angin.....memang tak rasa lapar.....harapnya dapatla badan aku mcm dulu balik ye...huhuhuhuhu



tgh nak makan pun sempat nak bergambar.....muka tgh bosan...kalau suami ada....adala aktiviti nak aku buat dgn dia...korang jgn pikir kelain plak.....yelah boleh bawak anak2 keluar dan makan2 sama2 kan best......ni aku sorang je....huhuhuhu penyakit 'M'aku pasti akan datang..hehhe




Hari ni adalah hari yang paling boring......tak tahu apa nak buat...tapi kalau nak ikutkan banyak benda jgk nak kena buat...hehhe tapi ada penyakit 'M' ni biasala semuanya tak menjadi....hari ni plak anak2 tak sekolah...cuti 1 hari dan aku plak malas nak pegi keje..so dok kat rumah layan internet je kerjanya....dr pagi sampai ke malam....cuma sebelah malam je hantar anak2 pegi QIRAATI....lepas tu terus balik rumah..... tak bawak anak2 keluar kemana2 pun....hari ni memang malas betul.....lepas mandi..mengadap TV je kerjanya dgn anak2....kat luar plak hujan lebat..tu yg aku malas nak keluar...biasalah dah musim ...dah nak dekat musim tengkujuh kat pantai timur ni...biasanya bulan 12 ni banjir la kat Kelantan ni....harap2 semuanya akan berada dalam keadaan baik....

4 Comments:

Dato' S said...

Bahaya jugak penyakit "M" ni yer..

huhuhu...

I nak gerak ke KERTIH dah ni...
Pergi balik hari jer.. nak ambik tender dari Petronas Kerteh.

DatinDiaries said...

orite sayang..hati2 memandu....miss u

lily lotus said...

alahai sweetnya..send msg kat sini jer yer..eh ur hubby mmg dato' ke..meletup tau :D

DatinDiaries said...

heheheee.....sweetla sangat tu...huhuhu...org lain dok berkepit je..sis jauh je...takpe..takpe...lagi kuat rindunya ..betul tak..huhuhu