November 13, 2008

KERJA SAMA GAK LA.....

muka belum pakai make up lagi.....kalau aku dah betul2 malas sangat nak make up..memang aku sanggup pegi keje dgn muka mcm ni je......huhuhuhu...peduli apa org nak cakap apa kan....asalkan aku adalah aku......tak payah nak tipu2 org......kalau aku pakai SUSUK sekali pun....baik aku tak payah pakai make up terus......lagi jimat duit aku tak payah beli make up....nak beli make up pun dah berapa riban dah.......

Tadaaaaa...dah siap...make up utk hari ni hanya 5 minit je...hehehhee...penyakit malas dah datang balik..huhuhuhu....

sempat lagi bergambar..hehhehe...nak hantar anak2 sekolah la ni....

utk toner dan pelembab aku lebih suka dari jenama SHISEIDO je.....memang sesuai dgn kulit muka aku.....

Sebahagian daripada alat2 make up yg masih di guna pakai lagi...hehhehehe

sebahagian daripada lipstik yg masih di gunakan.....hehhee....aku paling suka dari jenama CHANEL dan MAC sahaja.....

nilah berus MAC yg tgh tu ....aku beli time aku belum khawin lagi....walaupun harga berus ni RM250 sebatang...tapi memang puas hati...bulunya lembut.....dan tahan lama yg penting.....nak pakai make up pun rasa cam rata je......

hujan lebat sangat sekarang.....dr semalam lagi tak henti2.......dah nak masuk musim banjir dah ni bagi kawasan pantai timur ni....


alahai..sayang2 Mommy ni nak pergi sekolah ye......blajar rajin2 ye...nanti besar jaga Mommy plak...



nilah gambar yg terakhir dia org semua nak pakai uniform tadika ni.....kenangan manis bagi dia org semua........

bersama2 kawan baik dia lah tu......


Ni kat kantin sekolah dia org la......dok berkumpul ramai2.......aku jengukla kejap......anak2 aku tu selamat ke tak kat kantin ramai2 cam ni........




Hehehhehe...aku ni kan..mcm nilah rutin harian yg sama je kerjanya......hantar anak2 sekolah...masuk SPA...ambik anak2 sekolah....balik rumah......mcm tulah tiap2 hari tugasnya..hehhehe.....tahun depan lagila bz dgn tugas rasmi aku ni nanti..hhehehe..nampak gayanya suami aku ni kena balik KB la ....tak payah dok KL lagi.....hehhehee..... Hari ni mood make up adala ckit 50 sen....hehhhee...tapi masih lagi malas..cuma saje je ambik syarat...dah 2 hari pegi keje muka pucat lesi....hehhehe.....dan hari ni jgklah hari terakhir anak2 sekolah...lepas ni cuti sakan la dia org......berbulan2 la dok KL ni nanti....suka sakanla org kat sana tu ye...emmm......hhehehe

3 Comments:

lily lotus said...

selalu klau malas nk mekap ni pembawakan budak..adakah u? hehe

Dato' S said...

Pembawakan budak eiksss...

Hmmmmm.....

DatinDiaries said...

huhuhu...belum lagi kot...nanti2 la dulu..hehhe