November 16, 2008

JALAN - JALAN CARI MAKAN.......

baru je nak bertolak ke KL..........

singgah isi minyak kat Kuala Krai......minyak pilihan semestinya Petronas

muka penat...huhuhuhu

helo sayang........temankan Mummy bawak kereta ye......



lepas menyanyi...baca buku..menyanyi dan baju buku plak.....mcm tulah anak2 dan mcm2 karenah dia org dalam kereta tu

Noor Hikmah...

singgah makan kat Benta......sedih betul....lauk pun dah takde...kebetulan kedai pun banyak yg tutup ari tu.....so kami makan jelah apa yg ada......janji hilang lapar kami ni...huhuhuhu


Noor Hidayah dan Noor Zaheera

beli pisang dan petai kat tepi jalan gombak........

sampai je kat Gombak...singgah beli PETAI kat tepi jalan jap.......tempat ni mesti singgah...cuma lemang je aku tak beli..aku tak suka makan lemang.......hehehehe.....anak2 aku jgk suka makan ulam-ulaman ni.....




Emmmmm cuti sekolah nampaknya sudah bermula la......dan dgn aku skali la nampaknya bercuti berbulan2 ..huhuhuhu...cuma hujung bulan tu kenala masuk SPA...kan mengamuk plak staff aku tak dapat gaji..hehhehe...... cuti pertama je....mcm biasa jgkla....bawak anak2 bercuti......tempat bermulanya bercuti ialah aku bawak anak2 ke rumah KL dulu....dan akan fikirkan tempat lain seterusnya...byk masa lagi..cuti panjang...sementara tu nak kena beli barang2 keperluan utk sekolah tahun depan plak nanti.....sekarang ikuti perjalanan aku sekeluarga ke KL...dgn mcm2 karenah anak2 dan gaya masing2 dalam kereta tu........memang memenatkan dan mulut pun penat jgk....dok membebel je kerjanya....cakap slow2 bukan nak faham....nak kena cakap guna suara tinggi2 barula nak faham budak2 ni....sabar jelah......

0 Comments: