November 6, 2008

KEMBAR 3...

dah lama tak pegang baby ni....rasa cam anak aku plak..bila aku peluk dan bagi susu...emmmm bestnya......sayang cepatla i nak baby la.......bestnya dapat baby........

alahai Siti Hawa nak hisap susu ekkk...susu botol je ye....hehhehee..ala2 cutenya Hawa ni...kecik sgt2....tapi memang cute.....geramnya aku.......eiiiiii

ha... nilah baby kembar 3 ni......Mohd Adam....Mohd Yusof dan Siti Hawa.....wah nama pun cantik......bapaknya dok tgk je para2 dayang dok pegang anak2 dia...hhehehehe

ala cutenya baby ni dok tido.....yg ni memang tak byk ragam....tidur je.....minum susu dan tidur....

helo baby......ala cutenya...geramnya aku tgk.....geram sgt ...



1 jam jgk la aku dan suami cari hadiah utk kembar 3 ni...akhirnya dapatla....harapnya baby..mak baby....dan ayah baby tu suka lah ye.....hehhehee....apa2 pun tahniah buat The Zool dan XYL kerana dikurniakan 3 org anak sekaligus.....teringin jgk ....sebelum ni aku hanya dapat kembar perempuan 2 org ...tapi kali ni kalau dapat kembar lelaki plak kan best...terus aku tutup kilang....alangkah bahagia kan kalau aku dapat kembar lagi....... kali ni aku nak kan anak lelaki...aku dah ada 3 org perempuan....dapat hero sorang pun dah cukup...hehhehe.....

4 Comments:

Dato' S said...

Kembar TIGA... huhuhu...

(Nasib baik bukan MADU 3 cam citer P. Ramlee tu..) hehehe...

Nak baby eikss! tungguuuu...........

ahakss...

DatinDiaries said...

huhuhu...best kan....dapat baby baru...

cepotet said...

uiiiiiiii.. kembar 3? beshnyaaaaaaaaaaa!

DatinDiaries said...

tu la pasal..kalau akak dapat kembar 3 jgk kan best..terus tutup kilang....hahhahhahaa