October 10, 2008

MASAK TIME.....

sebelum nak masak aku memang suka sediakan bahan2 dulu dgn teratur dan barulah aku masak...bila semuanya dah di sediakan dgn kemas barula aku akan masak....aku tak boleh nak masak kalau nak kena buat satu2 ni...kena sediakan semuanya....baru mulakan masakan......menu aku utk malam tu tak byk...aku hanya buat masak lemak cili api.....ikan gelama kering......sayur kailan........


Ni nak masak "MASAK LEMAK CILI API"....suami aku suka makan masakan aku yg ni...suka sgt2kan....betul tak sayang....hehhehhehe ( jgn mare ye ) aku ni baru nak belajar masak.....belajar masak aku ni.....memang dah boleh nak bukak kedai makan....cuma nak kena bykkan menu lagi.....ni pun dlm belajar lagi biar byk lagi menu yg boleh aku masak utk suami aku......suami aku ni plak suka makan kat rumah je....



Haaa....balik je dr beli barang2 dapur kat NSK tu...apa lagi...balik masakla ...laki balik keje nak makan plak....punyala kelam kabut balik umah nak kemas brg2 yg dah di beli...nak masak lagi...mandi lagi...huhuhuhuhuhu........

6 Comments:

goooooood girl said...

Feel good......

backhoe loader said...

thats amazing story.

used skid loader said...

when will you go online?

excavator attachment said...

what happened to the other one?

david santos said...

Nice posting and good food!
Congratulations!!!

DatinDiaries said...

tq david....u wanna try