October 10, 2008

PINK ROOM...



Gantung jgn tak gantung ular besar tu........tak tahu la idea nak letak kat mana....aku rasa dah ok kot letak kat situ....lagi pun anak2 aku geli nak main ular besar tu...bercampur dgn takut ...hehhehe..bukan geli pun saje je ngada2 dia org ni.....

lipat kain tu jgn tak lipat...lap2 dlm almari la......dan mcm2 lagilah.....penat jgkla.....tapi selagi tak siap selagi tulah aku tak puas hati.......kena kemaskan sampai habis..last2 pinggang aku sakit sampaila sekarang......byk keje yg nak kena buat...sakit urat aku......


baru lepas kemas...ok tak....nanti nak tukar color bilik je nanti......nanti dtg lain kali lah.....sekarang tak larat la nak buat semua skali...




Lepas beli barang2 dapur.....balik kemas rumah plak.....masak plak....dan lepas tu baru la kemas bilik anak pompuan aku......aku bercadang nak tukar colour la plak....aku dah bincang dgn suami nak tukar colour pink BARBIE yg gelap tu....cantik sgt......kemas ala kadar je dulu.....nanti dtg next trip barula aku nak ubahsuai bilik anak pompuan aku ni......biar nampak lagi meriah dan cantik....

3 Comments:

Anonymous said...

ok. I found an information here that i want to look for.

Anonymous said...

thats amazing story.

Anonymous said...

very clever.