October 10, 2008

BRG2 DAPUR - NSK



Dok pilih sotong.....masih lagi sempat dok tgk sotong yg kat belakang la plak.......nak sgt makan sotong yg ada telur..tapi sekarang susah nak dapat kot....ada pun takdela byk sgt......

Dok tengah pikir nak beli apa....udang atau sotong....last skali beli je dua2 senang cerita.....beli utk stock sebulan je terus....ntah sampai ke tak sebulan....rasa cam tak sampai je sebulan ...hehhehhee







Hari ke dua aku kat KL ni biasala keje aku ni.....nak kena beli segala lauk2....sayur2.....dan senarai yg aku tulis nak beli tu punyala pnjang...tapi dah di pendekkan oleh aku sendiri...... aku ke NSK ..mcm2 la jgk aku beli...utk masak....bila aku kat KL ni...memang tugas rasmi aku ialah TUKANG MASAK ...huhuhu...suami aku ni plak memang suka makan kat rumah je...dan tugas akula nak kena masak ...lepas dia balik kerja...dia mesti nak makan......pening jgk nak pikir menu apa.........nak buat..

3 Comments:

jcb excavator said...

what happened to the other one?

dingo loader said...

help me.

Peregrine said...

Interesting to know.