October 21, 2008

KUBAH MASJID TERBANG.......

Dia suka tgk majalah IKEA pasal ruangan bilik budak2 ni........bukan dia je yg suka...aku pun suka gak...hehhehee....

sekarang ni exam kat tadika dia org ni..katanya senang sgt buat......mcm manala dia org punya senang ye....hehhehhee.....hari ni exam math dan BM.......tadika pun ada exam jgk sekarang ni ye....hehhehe..bagus..bagus.....tapi belah malamnya baca majalah IKEA plak.....huhuhu

ha tgk..penuh dalam bilik aku semalam ni...asyik dok tgk pasal keajaiban dunia pada akhir zaman ni......semuanya asyik dok tgk KUBAH MASJID TERBANG tu.......



Bila anda tgk saya punya tajuk mesti u all cakap ntah apa2 saya punya tajuk kali ni kan...tapi itulah hakikatnya pada dunia akhir zaman.......aku bukan nak berceramah ye.....yelah aku ni bukannya baik dan sempurna sgt pun..yelah manusia biasa la katakan....hehehe....cuma untuk peringatan bersama dan jgk diri sendiri..... apa yg penting jgn menilai seseorang itu melalui luaran sahaja.....dan jgn sesekali asyik nak mengata org je kerjanya..ingat kita manusia ni bukan sempurna sgt pun.... tapi aku ni memang suka kalau org asyik dok mengata aku je kerjanya..bukan apa ...bagi peluang..kesian kan takde kerja dia org nak buat kot...dan dapatlah pahala free utk aku....tapi kita jgnla melawan plak....kan jadi takde maknanya plak.....apa org nak cakap kat kita LANTAKLAH.....kita kalau boleh senyum je apa org nak cakap ...walau hati membara.....sebab tulah SABAR itu penting tuan2 dan puan2.........apala tiba2 je aku melalut ni.....tapi aku cakap hal yg betul ok... semlm aku..anak2...dan mak aku tgk la kat youtube.com....cuba u all click kat PERKARA AJAIB...dan tgk pada tajuk KUBAH MASJID TERBANG......takut jgk aku tgk.......yelah kan perkara pelik berlaku .....tu bukan betul2 depan mata lagi tu.....itulah kekuasaan ALLAH......so kepada manusia2 yg suka MEMFITNAH atau MENGATA org insaf2lah.....termasuk jgk dgn diri aku.....tak lari daripada membuat kesilapan yg disengajakan dan jgk tak disengajakan......sama2 membetulkan kesilapan yg pernah kita buat.......Buang yang keroh dan ambik yg jernih......tapi kalau tak nak ambik pun tak mengapa....tak boleh paksa biarlah keikhlasan tu dtg dalam diri sendiri dan bukannya dr org lain...barulah kejujuran itu timbul....Wasalam......:-)

0 Comments: