October 21, 2008

NASI AYAM FREE....

Hikmah......bestnya dapat minum air tu.....

haaa......nasi ayam aku telah dtg dgn lenggang lengoknya.......kedai ni sebenarnya kedai makan kakak aku kat kota bharu....hehhehehee.....Restoran Sri Nara....kat pasar lama MPKB.....jomla dtg ....tapi kena byr tau.......tapi kalau jumpa aku..gerenti aku bagi free punya.......

ha...nilah yg tukang bawak nasi ayam free utk aku kali ni....hehhee.....malu2 nak ambik gambar.....akhirnya dapat jgk gambar dia siap pakai APRON lagi tu....betul tak aku eja ni..........tak kisahla betul ke tak...sekolah tak tinggi......dulu sekolah 1 tingkat je..

singgah isi minyak dulu.....kete ni asyik kering je minyaknya...bocor ke apa tangki kete ni........minyak turun pun sama gak rasanya.......turunla byk2 sikit......kan harga minyak dah makin turun lagikan.......byk kan.....jgnla turun sikit2...huhuhuhu

yang sorang ni plak...asyik dok tgk cermin dan menyanyi je kerjanya.....kalau menyanyi mesti nak tgk cermin...Hurmmmmm

lepas kena marah nilah jadinya........sampai tertidur.......bukan marah kuat sgt pun.....tinggi suara pun tak kali ni.....tegur secara baik je hari ni....tapi merajuk lain mcm je...terkejut mak dia marah dalam baik kot.........kesiann..kat anak2 mommy ni asyik kena marah je...yelah dah buat tak betul memangla kena marah



Setiap hari dapat je aku makan free...pilih je apa yg aku rasa nak makan.....nasi....mee sup....nasi ulam....dan mcm2 makanan lagi lah....memang bestkan kalau dapat makan sekenyang2nya tapi tak payah bayar...best kan......Hurmmmmmm......best tu...jom kita makan free.....tapi awak2...dan awak semua kena la bayar...ahaks....

3 Comments:

lily lotus said...

bestnya! dpt free jer..ishk2 :P

Anonymous said...

kater nk diet...

DatinDiaries said...

hari ni adalah PRA DIET.....esok baru mulakan diet gile2 punya