October 21, 2008

SESUATU YG INDAH...

huhuhu...tgk tu bulat tak.......takpe bulan depan bujur balik lah nampaknya ye.....hehhhehe..yg penting jgn ada yg cakap aku pakai SUSUK dah la......berat hukumnya org yg membuat FITNAH ni.....

Tgh bawak kete pun sempat nak bergambar...dah minat bergambar nak buat mcm mana kan...hari ni nak pegi potong rambutla...tu pun kalau kawan aku kat kedai gunting rambut tu free...dia tu memang suka2 dia je nak bukak kedai ke tak....hehhehe...takpe duit dia dah byk kot..hehhe




Hidup ini sememangnya begitu indah jikalau kita di kelilingi oleh org2 yg menyanyangi kita...dan begitu bertuah juga kalau kita memiliki segala2nya....tapi kita sebagai manusia sememangnya tak pernah akan merasa cukup dgn apa yg telah di kurniakan...bila dan takde barulah berfikir apa yg ada sebelum ini di persia2kan.....oleh itu kita sepatutnya bersyukur setakat yg termampu dgn apa yg ada di depan mata kita...cuma mengharapkan pasangan kita tahu berterima kasih dgn apa yg kita dah korbankan semata2 utk hidup bersama....
aku merasakan amat bertuah kerana di kelilingi oleh org2 yg menyanyangi aku...cuma yg penting aku hanya inginkan keikhlasan utk menyanyangi aku...sesetengah org bila dah mengungkit baru nak sedar akan wujudnya org tersayang....agaknyalah...lain org lain caranya....kot..aku pun tak pasti....hari ni tak byk benda yg nak kena aku buat.....masuk je SPA....tgk apa2 yg patut..pastu mengantokla plak....takde keje nak buat....byk sgt benda yg aku fikirkan sekarang ni.......

14 Comments:

used wheel loaders said...

when will you go online?

daewoo excavator said...

its good to know about it? where did you get that information?

mini loader said...

when will you go online?

skid loader attachments said...

thats amazing story.

new holland loader said...

help me.

small excavator said...

very clever.

excavator contractor said...

im here because of few cents for you. just dropping by.

daewoo excavator said...

i think you add more info about it.

mini excavator for sale said...

what happened to the other one?

deere excavator said...

i think you add more info about it.

320 excavator said...

thats amazing story.

link belt excavator said...

very nice! hahahahaha

excavator for sale said...

not bad.

skid steer loaders said...

not bad.