October 16, 2008

BEG SEKOLAH HILANG.............

tiba2 je rasa nak makan satay.....terus keluar sambil nak ambik anak2 mengaji quran...aku singgah beli satay baung kat padang tembak pengkalan chepa ....emmm bolehla tahan sataynya....nak kata terlalu sedap tu tak lah tapi boleh di makan.....kena bykkan rempah lagi kat satay tu baru la dapat rasa lebih lagi....

kibas satay tu dik....tersengih je bila nak bergambar...yg sorang lagi tu siap tolong kipas satay lagi......aku bagitau nak letak dlm akhbar Sinar Harian.....cepat2 dtg nak bergambar jgk....huhuhuhu...jgn mare ye....

ni lah tempat terjualnya kuih baulu tu....tepi jalan je...kat tepi petronas..memang best.......

kuih baulu kat tepi petronas kat wisma Norma Nawi ni memang best...aku selalu jgklah singgah kat sana beli kuih baulu ..........RM1 je utk satu plastik..murah dan sedap....

ni plak nama ni Joe Jambo....tempat yg aku selalu cuci kete....."Snow Wash" kat tepi wisma 13tkt....selalunya aku ambik dia..dan suruh dia hantar aku spa...janji jam berapa dia dtg hantar la kete aku tu......aku memang puas hati cuci kete kat sana....bersih dan kemas ........memang puas hatilah....ni ambik gambar dia pun malu.....tersengih2 gitu....

sikit je lagi nak tercabut gigi ni...nak pegi klinik gigi tak nak pegi.........geram je aku nak cabut gigi dia......buruk betul nampak muka kalau gigi mcm ni..nasib baiklah anak aku ni kecik lagi.......

Noor Hidayah ( Kak Long )

Noor Hikmah ( Kak Ngah )

sebelah 'kiri' kakak lah yg beg sekolah nya kena kebas kat sape2 ntah...tersilap ambik la tu...biasala budak2 ni nak cepat sgt balik........dah la aku ambik dia org setengah jam lewat.....bag sekolah plak hilang....hhehee...kesian




Sampai je kat sekolah si 'kembar' ni kecoh plak si kakak ni mengatakan bag sekolah nya hilang...terkejut jgk aku..mcm mana beg sekolah boleh hilang......so aku keluar dan nak jumpa cikgu dia la nak tahu apa hal....tanya punya tanya...biasala budak2 kan ....beg sama je semuanya...nak cepat sgt kot dia org ni.....sampai bag sekolah pun boleh bertukar.........kalut la si kakak ni ...dia ingatkan beg sekolah dia kena curi la tu...emmmm

0 Comments: