October 16, 2008

GIGI DAH TERCABUT......

sempat lagi bergaya dgn gigi dia yg baru tercabut tu.......huhuhuhu.....siap mintak nak simpan bawah bantal lagi tu gigi tu...aku paksa je suruh dia buang terus...hehhehee

dlm kete time balik sekolah nilah....gigi anak aku ni tercabut...tak payahla pegi klinik...yg dah sememangnya anak aku gerenti tak nak pegi....jimat kos Mommy ...uhuhuhuuhuh

tak pernah2 di buat oleh anak2 aku sebelum ni.......kota bharu hari ni memang panas melampau2....tak pernah plak panas mcm ni sebelum ni.....ni baru je balik dr sekolah....masuk je dlm kete..dia org dah mengeluh panas......dan tak pernah2 di buat dia org blh bukak baju dlm kete.....aircond plak dah habis kuat ....tapi panas jgk lagi....dah 2 hari kota bharu ni panas....

ni baru lepas bangun tido.....tak pernah2 di buatnya oleh aku selama ni.....sampai je rumah......anak2 masuk dlm rumah....dan tgh cakap phone dgn suami...lepas cakap je....aku boleh tertido dlm kete ..adala lebih kurang 1/2 jam jgkla aku tido dlm kete........

Kereta kesayangan aku.....dgn kete ini jgk lah kita bertemu 'jodoh' ye...ahaks...

ni ha salah sorang customer aku selaku yg pernah jadi model utk SPA aku...dah lama tak jumpa dia..sekarang dia kat KL...dan ada joint ELITE MODELLING........dan dah nak jadi model antarabangsa dah ni...katanya nak ke Korea nanti ada Catwalk kat sana...wah bagus betul.....kak u doakan semoga cita2 Asmat tercapai ye......dan aku jg menumpang gembira atas kejayaan..ini lah yg paling aku suka....kalau dah tahu setakat mana kemampuan kita dan minat kita...teruskan usaha...dan pedulikan apa org nak cakap atau Fitnah.....yg berjaya adalah kita bukan org yg suka MENABUR FITNAH..............all d best lah ye......kat luar memang cantik pun memang sesuai jadi model......yg penting badan kena jaga walau dah khawin dan ada anak nanti.....model tetap model...kena jaga semua tu......jgn jadi mcm AKAK......................Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa




Seharian di spa..takdela bz sgt ....staf2 aku je yg buat keje...hari ni badan aku memang betul2 penat dan sakit2 badan.....so apa lagi aku panggil je 2 org staff aku ni massage je satu badan aku.....1 jam lebih jgk ....rasa ringan skit badan aku ni....yelah esok suami tersayang aku balik..nanti sakit lagi badan aku...ahaks....so baik aku membuat persediaan rapi...mcm nak ambik periksa time sekolah2 dulu...huhuhuhu....tapi dulu belajar malas.........huuhuhuuhuu.......

2 Comments:

lily lotus said...

haha..dh smpi umah leh tertido dlm keta..dahsyat :P

DatinDiaries said...

tu la pasal..tak pernah2 sis mcm ni...boleh tido dlm kete