September 13, 2008

SAHUR........OH SAHUR............



Emmmm.....pagi ni aku di kejutkan oleh mak aku utk bangun sahur.....memang tidur nyenyak betul aku......sebelum nak tidur tu...aku suruh la si Lisa (maid) aku ni urut kaki aku...badan pun rasa penat...sampaila aku tertidur.....dgn lampu tak tutup...sedar2 dah nak bangun utk makan sahur... makan takdela byk sgt ni..tapi ya allah kenyangnya memangla rasa cam buncit sgt perut ni...yg dah sedia b.......t.....ahakssss....sekarang ni nak tidur pun malas lagi nak tunggu subuh dulu...so lepak2 dulu...tgk tv...tulis blog.....baca apa2 yg patut.......tgk gelagat manusia yg mencarut...mengata org.....dan mcm2 lagilah.....so malasla nak layan semua tu...yg ntah apa2.. buang masa je....byk lagi kerja atau benda yg lebih penting aku patut buat dr aku dok melayan yg ntah apa2..... tak pasal2 dapat dosa free....cuma apa yg aku harapkan agar satu hari manusia2 yg mengata aku atau menFITNAH aku akan dapat balasan yg setimpal.kita berkawan dgn A...tapi dibuatnya cerita sampai ke Z ...ramai betul kawan aku tu.....tak kisahla apa pun asalkan aku tahu siapa aku....apa yg aku buat....org nak cakap apa....peduli apa....nak memuaskan semua org ni...bukannya senang....buat baik mcm mana sekalipun kalau pemikiran kotor.....mcm tulah jgk kita...so senang cerita kita buat hal kita dan jgn susahkan org ..tu je..... aku pun bahagia sekarang....bahagia dgn anak2.....anak2 adalah segala2nya bagi aku....aku akan buat yg terbaik dan semampunya utk anak2 aku dan jg utk kehidupan aku nanti.... pada kawan2 yg menyokong dan memberi semangat pada aku..terima kasih semua.... cuma bagi aku senang je....SEBELUM NAK MENGATA ORG CERMIN DIRI TU DULU SEMPURNA KE TAK......kita manusia sememangnya tak sempurna...ada salah dan silapnya...so kita sebagai manusia jgk lah harus ada sikap saling maaf diantara satu sama lain......oklah...waktu dah masuk ni....... SELAMAT BERPUASA........bye.......

3 Comments:

lily lotus said...

just abaikan mereka2 yg tak penting dlm idop u sis..just speak ur mind n live ur life to the fullest ;)

lily lotus said...

sis! amik award kat my blog ekk ;)

DatinDiaries said...

huhuhu...award apa tu .....
thanxs ye