September 11, 2008

HELO....


Emmmm...hari ni memang best...coz mcm2 hal berlaku jgk hari ni...memang cukup mencabar jgk la bagi aku ni yg bergelar manusia dan insan yg lemah ni.........memang best dapat dugaan mcm ni...bukan apa...boleh menguji sejauhmana kesabaran aku...betul tak...kalau takde ujian dan dugaan hidup ......bukan manusia la tu namanya.....HANTU kot.....hantu pun ada ujian jgk nak goda2 manusia ni...kalau yg mengikut MENANG lah dia.....kalau kita sabar dan lawan sikap tu...KALAH lah dia....so moral of the story ialah SABAR......sabar kan separuh daripada iman......kalau tak sabar dan asyik nak mengata org...maka takde iman la org tu...... emmmm........hari ni dah 11 hari kita umat islam berpuasa......tapi biasala pompuan bukannya cukup pun.....awal2 lagi dah berhari raya.....hehhehe... Business plak..biasala puasa2 ni slow sgt2...kalau nak bz pun mayb dekat2 nak raya......semoga rezeki akan bertambah dan di jauhkan dari segala perkara2 yang tak baik berlaku dlm hidup aku..... aku bahagia sekarang......bahagia bersama anak2...keluarga....dan perniagaan aku....kalau ada rezeki insya'allah ...ada perancangan lain selepas ni...insya'allah kalau di izinkan allah.....dan kalau di murahkan rezeki.....sekarang ni aku malas nak pikir hal2 yg menyerabutkan kepala...aku hanya perlu jaga family aku baik2...didik anak2 dgn sempurna dan jaga perniagaan aku dgn sempurna......apa org nak cakap...itu adalah lumrah hidup dan KESABARAN itu penting dlm diri aku sekarang dan selamanya... ok nak tidur dulu...mengantok..penat sgt..byk kerja yang nak kena di uruskan semenjak 2 menjak ni...... bye....