September 10, 2008

BERBUKA PUASA.....



Daging Kambing

Sotong

Ayam Masak Kurma

Udang Galah

Nasi Beriani

Setiap kali aku ke KL aku tak pernah lupa utk makan Nasi Beriani iaitu kat Restoran Insaf yg terletak di Jalan TAR....sememang nya aku paling suka nasi beriani kat situ dan buah mangga dr india...tak silap aku satu biji harganya lbh kurang RM20.00 kot....aku biasanya akan beli satu kotak la......memang best sgt buah mangga.....biji dia aku siap tanam lagi.;.......pokok dah besar tapi buahnya belum ada lagi hehhehehe...... aku bersama family sememangnya tak akan lepaskan peluang utk makan di sana......kali ni utk berbuka puasa aku sempatla singgah beli bungkus dan makan kat rumah je.......memang aku cukup berpuas hati bila makan Nasi Beriani tu....JADI BERANI TERUS .....pun ada jgk.....

6 Comments:

cHaDacHaDa said...

pengsan tgk lauk2 dia!
mabeles~~

P.S mesti tgh berdebar2 kan skang?

hikhikhik~~

GOOD LUCK!!

DatinDiaries said...

tu la rugi tak bukak pose kat rumah,.......

berdebar emmm..ada jgk......hehhehe

lily lotus said...

nmpk sedap! shud try gak ni ;)

DatinDiaries said...

memang sedap sgt nasi beriani kat Restoran Insaf kat Jalan TAR....u kena try tu...rugi tak cuba tau...ahaks...

cHaDacHaDa said...

dag dig dag dig dag..

relaks2.
layan lagu dangdut haiza 'dag dig dug' dulu

hehehe~~

DatinDiaries said...

huhuhuuuu..........