September 17, 2008

ALHAMDULILLAH......SYUKUR....

LOVE U SO MUCH







Alhamdulillah syukur kehadrat ilahi segala apa yg kami rancangkan semuanya berjalan dgn baik....walau mcm2 dugaan yg dtg...tapi inilah dikatakan BERKAT org yang SABAR allah akan memberi balasannya........dan aku bersyukur sgt2 kerana semuanya berjalan dgn baik sekali....penat..oh memang memenatkan tapi kali ini penat memang berbaloi dan sekali lagi aku bersyukur sgt2... Tanggal 14 Sept 2008....aku telah SAH menjadi isteri kepada SUAMI aku..ahaks...aku bersyukur kerana di jodohkan dgn org yg aku sayang ...dan aku tak nafikan dia sememangnya menyanyangi aku....dan kami telah berjanji utk hidup bersama selamanya dan berharap agar jodoh kami berpanjangan dan mengharapkan agar ALLAH melindungi RUMAHTANGGA kami drpd anasir2 yg jahat dan mengharapkan jg ALLAH memelihara IKATAN YG MURNI ini..... apa2 pun semuanya dah selamat dan kami sudah SAH menjadi SUAMI ISTERI......dan aku betul2 gembira dgn semua ini...... ANAK....emmm buat masa sekarang belum terfikir lagi..terlalu cepat utk aku memikirkan hal itu lagi...insya'allah rezeki akan dtg nanti cuma bukan dlm masa terdekat...kami perlukan masa utk bersama. Percaya atau tak...tapi inilah hakikatnya.....aku mesti percaya yg aku sekarang adalah ISTERI kepada org yg aku sayang...dan begitu jg dia yg menyanyangi aku sepenuh hatinya.....kadang2 bila aku bercakap dgn nya sekarang ......rasa mcm tak percaya yg kami dah khawin....tarikh perkenalan kami adalah hari lahirnya iaitu 19 April.......dan kami disatukan sebagai suami isteri pada 14 sept 2008.....rasa mcm tak percaya......masa yg begitu singkat aku mengenalinya dan kami ambik keputusan utk khawin...inilah yg telah di kata JODOH........dan dia sememangnya jodoh utk aku...dan aku jg adalah utknya......... Pelbagai yg kami lalui dan harungi utk hidup bersama...tapi alhamdulillah berkat kesabaran....perasaan sayang dan cinta kami berdua,......akhirnya ALLAH membalasnya dgn cepat di mana kami di satukan dlm BULAN yang mulia...iaitu BULAN RAMADHAN......... terima kasih ya allah kerana kau kurniakan aku seorang suami yg betul2 menyanyangi aku sepenuhnya hatinya.........

7 Comments:

lily lotus said...

tahniah sis!
both of u mmg sepadan sgt ;)
lily doakan semoga u guys
hepi selalu..aminn

DatinDiaries said...

terima kasih ye lily atas doa tu utk sis...muahhhh

Anonymous said...

assalamualaikum..kak farah,first saya nak ucapkan SELAMAT PENGANTIN BARU semoga kekal ke akhir hayat.. kak farah,nape gmbr akak kat friendster xleh buka.utk makluman kak farah,saya org baru kat blog nie...asal klate ugok.

yna sidek said...

sangat meriah...Cantik ya

DatinDiaries said...

o ye ke..kenapa plak tak bleh buka ye.......nanti sis check ya...

emm memang betul2 meriah la YnA

yna sidek said...

alhamdulillah..berkat kesabaran kak kak ayu..kalau kita ikhlas...nih la hasilnya :) sedih la pulak yna..huhuhuhu

DatinDiaries said...

ah a inilah yg dikatakan berkat kesabaran betul tak YnA..org nak cakap apa LANTAKLAH